Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 73 van de 73
    oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Coolblue is idd niet de goedkoopste en dat streven ze ook niet na, bij hen draait het om service met een (glim)lach en dat doen ze heel goed.

Vwb HBM, we zijn met zn allen verwend geraakt door de diverse vormen van webshops, zij doen daar ‘niet’ aan mee.
    Als je dat niet bevalt dan bestel je daar niet en als niemand dat meer doet dan houdt het bestaan van die tent vanzelf op, maar zo lang er een hoop mensen de prijs belangrijker vinden dan service, hebben zij een (voor hen) werkende formule.

Wil je service (en kwaliteit...) dan bestel je elders, gaat het om de prijs dan zal je hun ‘service’ op de koop toe moeten nemen.

Ik ben zelf ook best een prijs shopper, maar ik heb al een paar webshops op mijn zwarte lijst staan omdat ik de service dermate slecht/onbeschoft vond, dat ik een volgende keer elders wat meer ga betalen.

Even los van het bezorgen.
    Een maand geleden heb ik bij HBM een nieuwe motor met snelheidsregelaar voor mijn houtdraaibank gekocht.
    Ik ben met foto's op mijn telefoon naar de winkel gegaan (Ik rijdt er praktisch elke dag langs), en werd vriendelijk geholpen door een van de technische medewerkers.
    De spullen waren op voorraad en ik was totaal € 114,- incl. B.T.W. kwijt.

Later bleek de oude poelie niet op de nieuwe motor as te passen. De nieuwe as (15mm) is 1 mm dikker dan de oude (14mm).
    Ik heb ze gemaild of er een zelfde motor is, maar dan met een dunnere as. Of een andere poelie met een gat van 15mm.
    Ze hebben mij keurig de volgende dag terug gemaild dat ze dat niet hebben, en of het mij zelf lukt om het op te lossen.

Met een staalboor van 15mm en wat olie, was het zo gepiept.

Maar, ondanks dat technische hobbeltje was de service verder wel goed. Hele vriendelijke mensen.
    Groeten, Raymond

HBM is leuk voor hobby machines, maar als ik er mijn geld mee zou moeten verdienen dan kies ik voor wat anders. En ja ik vindt de medewerkers van HBM uitermate vriendelijk en behulpzaam. Niet alles gaat goed bij HBM. Onderdelen verzenden per post lukte ook niet in 1 dag, maar dat is ze niet aan te rekenen. Gelukkig werd het onderdeel (zonder kosten = service) met track en trace zodat duidelijk wordt dat PostNL de vertragende factor daar is. Bij de verfspuitenset blijkt geen snelkoppeling te worden meegeleverd, dat de medewerker mij daar niet op attendeert vindt ik een misser, bijna alle losse verfspuiten die ze verkopen worden wel met snelkoppeling afgebeeld. Bij HBM werkt het naar mijn idee beter om zelf in Moordrecht op de stoep te staan, dan met pakket/vracht transport.

Coolblue is bij mij afgeschreven: een NAS die defect geleverd werd. Ter reparatie wordt het aangeboden (geen omruil) en vervolgens na 6 tot 8 weken weken wachten weer een defect exemplaar teruggestuurd krijgen. Uiteindelijk maanden wachten om het geld terug te krijgen.

Overigens: de kwaliteit van de donkerblauwe HBM HM frees (7683) is precies waar je voor betaald, heel weinig stand tijd voor heel weinig geld: ongeveer 5 meter Trespa afronden voor EUR 1,64 excl. BTW. Per meter nog een redelijk bedrag als je het vergelijkt met de EUR 35 voor een JSO die ongeveer 72 meter stand tijd heeft.
    Laatst gewijzigd door cj0; 13-01-19 om 00:58. Reden: HBM HM free #7683

Forum Rechten