Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 73
    [hypothetische modus aan]

Ik ben onlangs bij HBM in moordrecht geweest, wat een fijne zaak!
    Ik had interesse in een klein vlakbankje gezien de beperkte ruimte die ik thuis heb. Naar veel zoeken kwam ik uit bij HBM, alleen las ik verschillende ervaringen op onder andere dit forum. Aangezien ik niet uit de buurt kom (raalte) heb van te voren een telefonische afspraak gemaakt. Daar aangekomen was het drukker dan ik had verwacht, ik was ook wat te vroeg dan het afgesproken tijdstip maar dat hinderde niet, de verkoper waarmee ik een afspraak had werd erbij geroepen. Samen liepen we de trap op naar de verdieping waar de verschillende vlakbankjes stonden. De verkoper nam serieus de tijd, ik denk dat we zeker wel een uur daar boven hebben gestaan en diverse modellen hebben besproken. Uiteindelijk heb ik het idee een goede keuze te kunnen maken en ronden we het boven af. Ter loops geef ik nog aan dat ik het niet zelf kan vervoeren maar dat is geen enkel probleem gaf de verkoper aan. Eenmaal beneden zocht hij een vrije computer op en we keken samen op welke dag het vlakbankje geleverd zou worden.

[hypothetische modus uit]

Ik bedoel maar aan te geven dat naast jouw ervaring er op hetzelfde moment waarschijnlijk andere mensen in de winkel aanwezig waren met wel een positieve ervaring!

Ik ben het dus niet eens om zomaar, gebaseerd op een enkele gekleurde ervaring, een bedrijf zwart te maken. Het is heel makkelijk om "verbolgen" zoiets van je af te schrijven maar daarmee trek je de hele situatie uit zijn verband.... Je had zelf wat assertiever kunnen zijn en de kassa mevrouw kunnen aanspreken... Het op een forum zetten van onvrede is wel makkelijker, dat wel...

Just my 2cents

Weet je.. zoveel mensen zoveel meningen. In jouw hypothetische modus vind ik het nog steeds zwaar incorrect als jij met je afspraak zomaar voor mij kan gaan staan, terwijl ik overduidelijk in de rij sta, onder regie van een medewerker, natuurlijk zou jij daar enthousiast van worden, maar zo hoort het niet te werken. Een simpele uitleg erbij van de medewerker had me al anders doen reageren dan nu, dan had ik gewoon nog ff gewacht. En als dat nou het enige was, maar in mijn verhaal komen de daden van drie medewerkers voor die mij hierin allen een vreemd gevoel gaven, zeker opgeplust. Het zal allemaal verder wel, zoals gezegd zijn de meningen kennelijk zwaar verdeeld. Ik heb er over nagedacht voor ik dit verhaal op het forum "kwakte" en was erg benieuwd hoe jullie ervaringen waren. Ik moest het gewoon ff kwijt. Zoals gezegd had ik daar wat moeten zeggen, aan de andere kant, dan was ik nog steeds klaar geweest met die zaak. In mijn ogen had het niet uitgemaakt, de schade was al gedaan, maar het was van mijn kant wel netjes geweest.

Ik maak het bedrijf niet zwart, ik schets mijn eerste en enige ervaring en gevoel bij deze zaak. Het is zoals het gegaan is, en als dat het bedrijf zwart maakt voel ik me daar niet erg verantwoordelijk voor, simpelweg omdat het zo gegaan is.

Ik ben wel blij dat jullie kritisch zijn, is altijd goed!! Keep it up.

overigens ben ik er totaal niet op uit dit bedrijf verder schade aan te doen, ik heb mn ding gezegd en met jullie besproken. Wat mij betreft mag een moderator het gehele topic verwijderen.
    Laatst gewijzigd door BasRonin; 09-03-17 om 12:27.

Ik begrijp je wel, zeker!

Alleen lees ik (helaas) dit soort negatieve ervaringen vaker op het internet. En als je dan goed leest gaat het 9/10 keren om "gevoelskwestie". Dat zaken anders hadden kunnen lopen was zeker wenselijk geweest, helaas.... Maar ik vraag me af of je als je niet achter die engels sprekende meneer had gestaan, wel was gegroet door die verkoper boven of was geholpen door betreffende mevrouw, of je dat dan als normaal of bijzonder had beschouwd....? En had je dan na het afrekenen van die 15 euro ook een computer opgezocht om hierover een topic te starten met al je lof?
    Ik betwijfel dat! Omdat je die benadering gewoon acht.

Nogmaals, ik begrijp dat je niet welkom voelde en dat je niet geholpen werd en dat je dat een vervelende ervaring vond. Alleen gaat het me om het principe zoiets direct te posten, zelfs na erover te hebben nagedacht.

In alle eerlijkheid nee, ik had geen topic aangemaakt, en het is idd een slechte zaak dat mensen alleen de urge hebben negatieve dingen te beschrijven. Maarrrr.. ik had zeker in andere topics HBM aangeraden, net zoals ik Mastertools, Baptist en zelfs Cranenbroek vaak genoeg "sponsor" door een link van hen te posten van producten als mensen een bepaald product zoeken.

je hebt een punt mbt het negatieve, daar moeten we zeker van af.

Ik heb verder ook niks tegen jou of je ervaring en lees/zie inderdaad regelmatig links naar verkoopsites als advies voorbij komen in andere topics. Ook lees ik verschillende negatieve kritieken over HBM alleen zijn dat vaak gebruikers ervaringen mbt machines.
    Het gaat mij enkel om de impact wat zo'n topic als deze kan hebben. Je ziet dat er zo 2 pagina's gevuld zijn met veelal negatieve ervaringen. Dat is misschien niet eens je intentie geweest maar wat dat betreft is internet echt een vals wijf en ze onthoud alles....

Maar goed, we begrijpen elkaar.... Zaagsel erover?

Haha done deal.

ik heb iig veel aan jullie ervaringen gehad en heb mijn "gal ff kunnen spuien"

zoals gezegd @moderators wat mij betreft verwijderen deze topic.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door korte Bekijk Berichten

Ik ben het dus niet eens om zomaar, gebaseerd op een enkele gekleurde ervaring, een bedrijf zwart te maken.
    Doe jij niet het zelfde met de TS door hem zo te veroordelen ?
    Ik vind dat hij het heel netjes verwoord en toelicht, van zwart maken is geen sprake, of zie je het zo omdat jij wél een goeie ervaring had

Hij is overigens niet de eerste die slechte ervaringen heeft met HBM, maar blijkbaar mag je dat niet hardop zeggen, dan is het zwartmakerij ? dat is net zo een larie als ik nu zou vragen of je aandelen hebt...

Wees blij dat er mensen zijn die hun mond durven open doen, dat kan anderen ook een nare ervaring besparen
    Het is beschreven toegelicht en ieder doet er mee wat hij/zij zelf wil, toch ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door korte Bekijk Berichten
    Je ziet dat er zo 2 pagina's gevuld zijn met veelal negatieve ervaringen.

Waar rook is, is vuur

Wel voorzichtig waar je zaagsel overheen gooit, het is licht ontvlambaar
    Met een hamer past alles...

net zoals ik Mastertools
    Dat vind ik dan weer een ballentent zeker in hun communicatie (of eigenlijk het gebrek er aan) en het op "voorraad / next day delivery" zetten van spullen in je webshop en ze dan achteraf toch net niet op voorraad zijn.
    Bericht aangepast. Excuses de "Lompe mail award" was Toolnation.
    Laatst gewijzigd door bprosman; 09-03-17 om 13:16.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bprosman Bekijk Berichten
    Dat vind ik dan weer een ballentent zeker in hun communicatie (of eigenlijk het gebrek er aan) en (voor mij) het winnen van de "Lompe emails zenden" award.
    Pas op wat je zegt, je word zomaar van zwartmakerij verdacht (geintje korte)
    Met een hamer past alles...

Een ervaring puur gebaseerd op je gevoel uiten is een andere dan een gebaseerd op met argumenten onderbouwde ervaring mbt machines. Je mag van mij best kritisch zijn, maar ben dat ook richting jezelf. En relativeren is daarbij een groot goed....
    Ik maak topicstarter ook niet zwart, probeer alleen een ander licht te zetten op dezelfde ervaring, mijn reactie was ook niet op de persoon maar op de inhoud gericht. Dan krijg je een andere discussie.

Informatie en waarschuwingen mbt miskopen, oplichting etc mag je van mij prima openbaar maken, wel ook graag goed onderbouwd. Daar kan je elkaar mee helpen en behoeden en is een forum als deze erg nuttig. Wat dat betreft vind ik alle vergelijkende onderzoeken hier ook erg leuk om door te lezen, daar steek ik ook veel van op.

Oh ja, ik heb geen aandelen, ben er nooit geweest, heb er nooit iets gekocht of ook maar contact ergens over gehad. Daar staat mijn kijk dus los van, ook heb ik verder helemaal niets met of tegen de topicstarter, we kennen elkaar niet.

Forum Rechten