Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 73
    Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Niets mis met die winkel. Je moet kritisch zijn met wat je er koopt. Logisch, het meeste is China meuk.
    Ik heb echter alleen maar vriendelijk personeel ervaren. Mag er graag rondstruinen. Eens in de paar maanden of zo.
    Laatst gewijzigd door Gobert; 07-03-17 om 21:55.
    La Passione Passa dal Cuore

Ik kom er met enige regelmaat - en ik herken dit absoluut niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bprosman Bekijk Berichten
    Is misschien een gevoelskwestie en misschien spelen mijn autistische trekjes daar wel in mee maar ik wordt helemaal kriegelieg van Amerikaanse toestanden : "Hi I am Jack and how can I help you today" met een nietgemeende smile, ik kan het dan nooit laten te antwoorden met "Just a hamburger Jack, not a relationship". Heb altijd zo iets van "laat me met rust en als ik iets nodig heb kom ik wel"
    Ik begrijp wat je bedoelt - en toch, je weet zeker dat als je aandacht of hulp nodig hebt, er altijd iemand voor je klaar staat. en je weet dat al die (arme) vloermedewerkers op hun gedrag worden afgerekend, en er dus ook vrijwel nooit de kantjes van af zullen lopen. Ook niet goed natuurlijk, maar voor jou als klant wel fijn. Mijn ervaring is dat het snel went in Amerikaanse winkels...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BasRonin Bekijk Berichten
    Wat the hell is dit voor zaak..
    Hey,
    goed dat je dat deelt! ongelooflijk dat het zo gaat! Ik merk veelal dat wanneer ik goed geholpen wordt, ik ook terug kom en daar ook gerust een paar euro extra voor wil betalen. Zo heb ik wat adresjes waar ik zo tevreden over ben dat ik er soms even langs ga wanneer ik in de buurt ben. Al lopend in de winkel bedenk ik me wat ik nog mis in mijn garage of wat ik nog nodig denk te hebben in de toekomst.

Op naar de volgende zaak en bij dit soort zaken zal ik dus alleen online bestellen of even verder kijken

Ik heb dan ook echt wel ff getwijfeld dit hierop te zetten, omdat ik weet dat een negatieve recensie op internet pijnlijk kan zijn,
    maar ik vond het toch het noemen waard en was vooral benieuwd naar jullie ervaringen, naar blijkt heeft niet iedereen deze ervaringen, sterker nog.. ik lees hier ook superpositieve ervaringen, blij om te horen!

Kennelijk heb ik een verkeerd moment gekozen naar binnen te stappen, shit happends.

Ik ben persoonlijk wel klaar met deze winkel door deze ene ervaring, maar ook omdat ik toch niet echt van de hbm machines ben, maar ik wilde het forstner bit setje graag hebben, en ze hadden mooie frezen liggen.

Iedereen iig ff bedankt voor de feedback, bij een volgende keer zal ik toch mn mond maar ff opendoen, miss krijg ik wel een goede reden.

By the way.. ik ben echt niet van de superspeciaalzaken waar je 10% extra betaald voor de service (ook al waardeer ik het bestaan hiervan zeker wel), sterker nog, ik ben een echte webshopper (hoe goedkoper hoe beter), maar zelfs bij Cranenbroek of Intergamma winkels staan medewerkers altijd voor me klaar of komen zelfs naar me toe, ik proefde hier voor mij persoonlijk een slechte sfeer, maar nogmaals is persoonlijk en kan toevalig zijn geweest.

@korte, ik zie steeds vaker dat webshops van een zelfde bedrijf goedkopere prijzen hanteren dan in de winkel (dit is overigens niet alleen ri HBM bedoeld, want veel bedrijven doen dit), ik ga nu weer ff eigenwijs doen, maar ik vind dit toch niet kunnen. Ik begrijp heel goed dat een fysiek bedrijf geld kost, maar maak dan de bedragen gelijk en bv een euro duurder op de webshop.
    Laatst gewijzigd door BasRonin; 07-03-17 om 23:25.

In de winkel op zich ben ik nooit geweest, maar bij mailcontact krijg ik binnen de kortse keren een bevredigende reactie.
    Heb laatst b.v. Na een discussie op het forum over een 350 lintzaag de beschrijving opgevraagd van de 350, kreeg deze direct toegestuurd.
    Daar stond echter niet in waar het lint moest lopen, dus weer even een mailtje.
    Dezelfde dag reactie, dat dit geheel op het wiel moest lopen.
    Ook bij aankopen via de site geen problemen.
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Over de drie kwartier keuvelen over houtdraaien bij Bptst...

Ik ben er nu al meerdere keren geweest, en het valt me op dat ikzelf, en heel veel anderen, vaak een hele tijd blijven rondstruinen en ons vergapen aan alles wat er te koop is. Ik hoef dan niet direct een "kan ik U helpen, m'neer". Heb ik een vraag heb, stap ik op het personeel af. Als ze gewoon aan het kwebbelen zijn, wordt dat even onderbroken en wordt je geholpen. Je kunt aangeven wanneer je hulp wilt.... maar je moet het wél zelf doen..!

Als je ziet dat wanneer jij aan de beurt bent de baliemederwerker/ster zegt dat die pauze gaat nemen dan lijkt het mij handig om op dat moment nog even te zeggen dat je graag geholpen wil worden en dan zal de persoon die wegloopt waarschijnlijk een ander roepen om jou te helpen.
    Je preekt die persoon duidelijk aan en dan zal die persoon zich aangesproken voelen en iets regelen.

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Het meteen reageren is ook lastig. Maar je had ook je klacht achteraf eerst naar hun kunnen sturen.
    klacht_271.jpg

Waarom zou je als je ontevreden bent dat niet aan anderen mogen vertellen, is het in de regel niet normaal dat je in ieder geval zorgt dat de klant weet dat je hem gezien hebt en weet dat je later bij hem komt (indien gewenst)
    Nee sorry, maar daar heeft de verkoper steken laten vallen (en dat is bij HBM wel vaker het geval mijner inziens)
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten