MIjn website

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Hallo,

Tijdens het voorstellen melde ik dat ik ga proberen om van mijn hobby mijn werk te maken. Ondertussen heb ik een werkruimte gevonden die eerdaags wordt opgeleverd, er zit nu nog een motorenbouwer in. Verder flink geknutseld aan mijn website; http://www.dulacdesign.nl. Hij zal de aankomende tijd een meer professioneel uiterlijk gaan krijgen. De foto's die er op staan, de meeste zijn eigen projecten een paar van het net geplukt. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes,

Peter
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Kleine opmerking. Bij het onderdeel "WIe wij zijn" staat dat jullie een klein bedrijf zijn en dus snel kan "operen". Ik denk dat je het woord "operen" moet vervangen door "opereren". Staat zo slordig :). Voor de rest ziet het erg goed uit.

Bij deze
 

MRTN

Nieuw lid
2 sep 2010
21
0
De website ziet er mooi uit. Na een snelle blik heb ik twee foutjes gevonden.

- het kopje "Installatie en klussen" valt half weg achter het kopje eronder: "ideeën opdoen".
- In de tekst onder het kopje staat een fout in de tekst: er staat "operen" maar dat moet waarschijnlijk zijn: "opereren"

Als laaste een opmerking: in eerste instantie lijkt het erop dat je meubels maakt. Maar als je wat verder zoekt in de site dan blijkt dat je ook werk doet als tegelen, leidingen aanpassen, stucen enz. enz. Het is natuurlijk opzich mooi om dat aan te bieden, maar pas wel op dat je niets als een "knutselaar" aangezien wordt ipv een prof. Vooral zaken als stucen zijn een vak apart...

Wil je deze zaken toch ook professioneel aanbieden, dan is het wellicht handiger om niet eerst (frontpage) de indruk te wekken dat je alleen een meubelmaker ben!

De site ziet er verder wel netjes uit vind ik, dus kwa dat zit het wel snor naar mijn mening.

Veel suc6 verder met het opzetten van je bedrijf
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Nette website. Paar dingetjes vallen me direct op:

- "Inspireren, creëren, realiseren"? Voor mij betekent creëren: ontwerpen en maken. Dat maken overlapt met realiseren. "Inspireren en creëren" is korter en krachtiger;
- De 25%-kortingssticker komt op mij erg gammafolder-achtig over. Dat botst met het stijlvolle beeld wat je verder gebruikt. Probeer die wat subtieler neer te zetten;
- De opmaak is te vast waardoor teksten soms afgekapt worden (Zie pagina "Wat maken wij"). Oorzaak: zo te zien is de site gemaakt met Microsoft-programmatuur. Dat garandeert zo'n beetje dat de site er in Internet Exploder perfect uitziet, maar verder nergens. Bekijk de site eens met Firefox bijvoorbeeld.
- Kopje: "Hoe kunt u een offerte aanvragen?", eerste regel: "Een offerte aanvragen voor maatwerk is iets dat niet geautomatiseerd kan worden." Ah ja. En dat is interessant omdat....? Ik denk dat je gedachtengang is "de klant verwacht vast dat ze hier een formulier krijgen en dat daar een prijsopgave uitrolt, dus ik ga ze meteen vertellen dat het zo niet werkt." Maar een klant die voor een maatwerkopdracht gaat weet dat vast al. Het geeft geen extra informatie en de klant zal reageren "ja, duh". Breng het positiever: "Om een goede offerte te maken is het nodig om een goed beeld te krijgen van uw wensen en de omgeving waarin we deze moeten realiseren. Daarom komen wij graag bij u langs om uw woonwensen te bespreken en de ruimte te bezoeken waar het maatmeubel moet komen. Bij dit gesprek zal doorgaans ook een interieuradviseur aanwezig zijn."

Maar dat zijn een paar details, verder is het een site waar je vast klanten mee gaat binnenhalen.

Arthur
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
MRTN zei:
Als laaste een opmerking: in eerste instantie lijkt het erop dat je meubels maakt. Maar als je wat verder zoekt in de site dan blijkt dat je ook werk doet als tegelen, leidingen aanpassen, stucen enz. enz. Het is natuurlijk opzich mooi om dat aan te bieden, maar pas wel op dat je niets als een "knutselaar" aangezien wordt ipv een prof. Vooral zaken als stucen zijn een vak apart...

Daar sluit ik me geheel bij aan. Ik zit momenteel met het zelfde dilemma (het professioneel willen overkomen, maar ook alles willen aanbieden onder het motto werk is werk) en ben daarom in overweging om 2 websites op te gaan zetten. 1 specifiek voor de klussen (ook al een weinig professioneel woord, gebruik liever werkzaamheden) met eventueel een link naar de interieurbouw site en 1 specifiek voor de interieurbouw werkzaamheden.
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Hallo Peter,

Hier min commentaar.

Je schrijft ergens het volgende:

....eiken afgewerkt white wash olie. Kan dus tegen een stootje. Vlekje… even opschuren en opnieuw in de olie. Probleem opgelost.

Als vakman weet je dat dit kan, maar ik zou het nooit vermelden op m'n site. De mensen willen een mooi meubel, wat jij dus maken kan, maar ze willen niet horen dat ze aan dat meubel zelf nog moeten werken achteraf. Ook al kunnen ze dit perfect zelf doen.
Als ze hun salontafel aan anderen laten zien wil je toch dat ze naar jou verwijzen en niet beginnen over: en je kan ze zelf opschuren en inolien, misschien schrikt dit anderen af?
Ook zou ik meer focussen op de meerwaarde van jou als ontwerper, maker en dus zeker geen winteractie. Ik vermoed dat je alleen werkt, dus vraag ik ( en dus ook klanten) me af wat zo'n actie eigenlijk voorstelt. Je bent geen groothandel. Als ik een mooi partij eiken in zou kunnen kopen zou ik deze zeker niet zomaar in een actie "weggeven".


Probeer klanten te overtuigen van je kunnen en stijl door, waarom is jou buiten keuken een aanrader buiten het "voordelige" eiken?
Je zou kunnen schrijven: bekijk onze tijdloze eiken keukens op maat gemaakt ipv voordelige buitenkeukens uit eiken.

Verder vind ik het logo op de hoofdpagina nogal dubbelzinnig. Je ziet de naam Dulac Design geschreven maar je ziet ook nagels en de stijl waarin Dulac Design geschreven is doet denken aan de naamplaatjes van Amerikaanse soldaten. Dus, dan denk ik aan de stoere klusser ipv de wat subtielere ontwerper.
Dat wringt vind ik persoonlijk. design en nagels.....


Veel succes met de opstart.


Mvg,

Geert
 
A

Athanor

Guest
Hallo Peter,

Ik wens je veel succes met starten van je onderneming! Ik kan me wel vinden in de meeste opmerkingen. Daarnaast wil je misschien nog enkele missers er uithalen zoals op het taalvlak de 2 onderstaande verbeteringen:
een bestaan ontwerp = een bestaand ontwerp
Besteld u nu alvast = Bestelt u nu alvast

Ook zie ik op de aanbiedingspagina onderaan een aantal links die niet van toepassing zijn, waarschijnlijk uit Frontpage template afkomstig.

Verder komt niet elk detail op mijn Ipad uit de verf, maar de opmerking over platformen is al eerder gemaakt.

Groet van Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.