poef

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
Goeien avond mensen:Is er mischien iemand die mij zou willen helpen met wat uitleg of een tekening hoe dat ik een goeie stevige poef kan maken. In hout en het kussen bovenaan in siminileer (om dat ik dat matriaal heb ) alvast bedankt Mon
: P S : ik zijn een gepensioneerde trucker dus zeker geen meubelmaker he. groetjes mon
;)
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo De platte

Een tijdje terug heb ik het onderstaande krukje poef gemaakt. In de plaatselijke timmerwinkel kwam ik de sierrand tegen. Ik wist gelijk dat ik daar iets mee wilde maken. Je hebt van die Marokkaanse banken maar dan in het klein.De pootjes heb ik weer ergens anders op de kop getikt. een kistje zonder deksel/bodem gemaakt. De poten zijn gelijk de bevestigingspunten. In elkaar gezet en beplakt met de sierrand. Jolanda heeft het kussen gemaakt.

Is dit wat jij bedoeld?
Hugo

Attached files
 

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
Armadaman wel bedankt voor de reactie, nu ga ik hier bij ons in de omgeving ook eens eerst rondkijken wat er voorhanden is nu heb ik weer wel een andere kijk op de zaak wel bedankt en groetjes Mon
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo De platte

Ik heb geen idee waar je woont (België?). In Rotterdam kan ik je wel aan een adres helpen die het sierwerk aan de buitenkant levert.

HG Hugo
 

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
Hey armadaman, ja dat is voor mij wel effe uit de richting want ik woon in belgie en raar maar waar wij zijn nog een gezin zonder auto, wij doen alles met het openbaar vervoer. Maar dat is echt geen probleem hoor hier in de buurt en in de aanpalende gemeentes hier zijn zaakjes bedrijfjes en kringloop winkels genoeg waar ik wel aan spullen geraak. Maar zeker nog eens bedankt voor deze reactie Daag groetjes Mon
 

MRTN

Nieuw lid
2 sep 2010
21
0
Niet helemaal "ontopic" maar Armadaman zou je de naam van dat zaakje in Rotterdam eens kunnen geven?

Alvast bedankt!
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Mrtn

In Rotterdam crooswijk op de hoek van de Tollensstraat en de Noordmolenstraat. Ik weet niet hoe ze heten maar het adres klopt wel.

Hg Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.