Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

SUBEM gebruiksaanwijzing/handleiding gezocht

Dag beste medeforumleden.
    Heb onlangs aan een erfenis een tafelmodel lintzaag of bandzaag van het Belgische merk SUBEM, type SR1/1 of SK1/1 (op typeplaatje is het verschil tussen een R of een K moeilijk te zien, vandaar) overgehouden. Is wel wat bejaard, maar nauwelijks gebruikt.
    't Is alleen het toestel, verder niks, dus zonder handleiding, in- of afstelprocedures, onderhoudsvoorschrift en zo.
    Kan iemand van de forumleden mij daaraan helpen? Fotocopie, scan, .....
    Ben, zolang het minder dan een uur rijden vanuit omg. Eindhoven is, bereid naar u toe te komen met computer en scanner.
    Alvast mijn dank.

Mvg AltaSilva

beste AltaSilva ,
    ik heb onlangs ook zo'n lintzaagmachine gekocht maar ook zonder gebruiksaanwijzing dus daar kan ik je niet mee helpen .
    Deze machine is eigenlijk eenvoudig van constructie en de regeling van de zaagspanning gebeurt via een stelschroef aan de
    linkerzijkant en de regeling voor het sporen van het zaaglint gebeurt via een stelschroef aan de linker voorkant .
    Als je daar meer info over nodig hebt laat me dat gerust weten .
    Van mijn kant heb ik ook een probleem waarmee je zou kunnen helpen .
    Op mijn machine is het identificatie-plaatje totaal onleesbaar geworden .
    Het zou mooi zijn als je alle gegevens daarvan zou kunnen mailen of eventueel een foto daarvan .
    Ik heb op internet gezocht naar de fabrikant van deze machine maar ik heb niets gevonden en vrees dat die niet meer bestaat .
    Mijn e-mail : fb880232@skynet.be
    Mvg Andre Vermunt

Forum Rechten