Kan het niet laten om even mijn laatste aankopen te showen..

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Gebrek aan ruimte? Zo te zien is de lege bankrekening nu een urgenter probleem. :mrgreen:

Mooi spul hoor. Festool is iets te duur voor mij, dus ga vaak voor de 'second best' Makita.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Wordt wel beetje jaloers zo..... die domino staat ook hoog op mijn lijstje....

je hebt vast geen korting gehad dit keer.... je dealer heeft vast geleerd van de vorige keer met die schuurmachine :D

Heb je nog iets vermeldenswaardigs gehoord op je Kapex cursus dat wij cursuslozen niet weten denk je?

Scheppie
 
A

Athanor

Guest
Beter een kleine schuur met goede machines dan een grote schuur zonder........
Proficiat met je aankoop! Valt onder de bedrijfsinventaris natuurlijk ;)

Fons
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Wat een mooie aankopen! Proficiat!

Zo'n Kapex staat ook nog op mijn lijstje maar daar zal hij ook nog wel even blijven staan denk ik... :cry:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
zo geert. dat zijn mooie aankopen en het is geen geen 5 december!!! het lijkt me overigens erg leuk om je werkplaats eens te komen bekijken.

rick
 

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Athanor zei:
Beter een kleine schuur met goede machines dan een grote schuur zonder........
Proficiat met je aankoop! Valt onder de bedrijfsinventaris natuurlijk ;)

Fons

Gelukkig zijn deze machine's geheel van me zelf fons. als ik ze bedrijfsmatig zou kopen moet er ook bedrijfsmatig mee gewerkt worden. dit zou betekenen dat ik het ook aan anderen mee moet geven en dat doe ik liever niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
rickkoorman zei:
zo geert. dat zijn mooie aankopen en het is geen geen 5 december!!! het lijkt me overigens erg leuk om je werkplaats eens te komen bekijken.

rick
Nou beste rick, ik kan je verzekeren dat het geen pretje is om mijn werkplaats te komen bekijken. Ik heb voor mijn werk wel een mooie opslag maar dat is niet op mijn thuis adres en daar doe ik prive ook niets. is puur voor opslag van verf en andere schilders gerelateerde spullen. Ik heb thuis een klein schuurtje van 2/3 meter en daar staat een wasmachine, droger, vrieskast en koelkast in dus dat word ook niet wat. Als ik hier aan het werk ben doe ik dat buiten onder een afdak/veranda. in de winter dus niet echt iedeaal. Ik loop wel met de plannen om deze winter met een soort van hobby schuur te beginnen maar dan moet ik eerst de schutting hebben vervangen.
Mijn vrouw heeft ook nog een aantal wensen dus word zeker niet voor januari.
Maar toch leuk dat je interesse hebt.


Mvg Geert Schoonhoven
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Geert Schoonhoven zei:
........[...]..dit zou betekenen dat ik het ook aan anderen mee moet geven en dat doe ik liever niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nooit doen, nooit. Eens gedaan met m'n hagelnieuwe 250,- excenter Makita schuurmachine en kreeg hem terug met beschadigde zool omdat die #@$!% hem in hoeken drukte. En het niet eens doorhebben ook.

Spul is gewoon te duur om uit te lenen.
 

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Scheppie zei:
je hebt vast geen korting gehad dit keer.... je dealer heeft vast geleerd van de vorige keer met die schuurmachine :D



Scheppie
Nou om eerlijk te zijn heb ik het een beetje gemeen gespeeld bij onze locale dealer. Ik wist dat hij de domino en de kapex al geruime tijd in de showroom had staan (ruim 2 jaar) en dat hij er graag vanaf wilde. Ze voeren in deze zaak milwalky als hoofd merk en verkopen daarnaast festool en protool voor de klant met de wat hogere eisen. de trek-afkortzaag van dit merk verkopen ze veel maar de kapex niet. Ik heb dus net zolang gewacht tot hij met een goed voorstel kwam en vorige maand was het eindelijk zo ver. De kapex met nieuw onderstel en tafelverbreders en de domino met alle aanslagen en een asortimentkoffer voor een hele mooie prijs. kon hem niet laten lopen.
 

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
ja dat geloof ik best, Ik kwam hem tegen bij van rossem in zwolle. De eerste paar spijkers waren een drama, de kop van de hamer was zo glad dat alles krom ging. na dit 5 of 6 keeer te hebben aangezien toch maar met schuurpapier aan de gang en je raad het al, ze fluiten er nu in.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
:D Nu heb ik hem ook... de Domino.. een oudje uit de eerste serie maar wel helemaal nieuw. Net paar gaatjes mee gemaakt, wat een pret zeg, werkt weer zoals je van een echte festool mag verwachten. Een echte topper!

1 ding wat me opviel is dat er geen instelling is voor boarddikte 18mm terwijl dat toch wel zon beetje de standaard is. Kan handmatig natuurlijk prima dus geen probleem maar wel gek.

Blije Scheppie :lol: :lol: :lol:
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Ik moet bekennen dat ik afgelopen zaterdag ook de domino heb gekocht. :oops:
Ik wilde die ook al een hele poos maar had nog niet genoeg gespaard. En toen zag ik ineens dat ze in den haag een demonstratie dag hadden met korting op die machientjes.

dus afgelopen zondag even snel een klein kastje in elkaar gezet van mdf in record tijd. :D

Het enige probleem wat ik nu heb is dat ik mijn ontwerpen in sketchup moet aanpassen aangezien ik nu alle pennen van de regels moet afhalen anders klopt mijn bestek lijst niet meer.

@scheppie: Ik persoonlijk vind het geen punt dat 18mm niet snel in te stellen is. je moet toch altijd de juiste zijde aanhouden als aanslag. en als je hem dan instelt met dikte 20 dan zit de domino nog goed genoeg en is er een iets kleinere kans op uitbreken vanwege de 2 extra mm tussen de kopse kant van de plaat en de domino.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.