Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: verkocht

verkocht

te koop

wegens plaatsgebrek en te weinig gebruik er van te maken splinternieuwe
    hbm 10" vlak en van dikte bankje bj 2010 nieuw dus met handleiding

9000r/min
    werkbreedte tot 254 mm
    afname 0tot 2,5 mm
    van dikte 5/200 mm
    96 decibel

met stofmond erbij voor een afzuiger

geheel compleet dus

nieuwprijs was ongeveer 299 euro exl stofmond dus zeg maar totaal 325 euro

foto kan via pm is te groot voor bij advertentie

doe dus een leuk bod vanaf 175 euro de hoogste bieder krijgt hem na een week op dit forum

alleen op te halen in oisterwijk en voor foto zie ook marktplaats onder de naam krol

Re: vlak en van dikte bank

Even voor alle duidelijkheid nog een vraagje/opmerking

Bij buitelaar hebben ze van deze 10" vlak en van diktebank een foute serie gehad. Probleem hierbij was de uitrichting van de bovenbladen. De mate waarin dit probleem optreedt is verschillend per verkeerd geproduceerde machine. (Oftwel, sommige hebben hier geen/nauwelijks last van, bij andere is deze afwijking veel groter).

De standaard machine kost bij HBM 299 eurie, maar een fout gefabriceerd exemplaar kost "nieuw" 199 euro.

Dus voor de zekerheid: gaat het hier om een goede of een foute (die evt zelf gerepareerd is) versie? Vooral een aankoopbon kan hier natuurlijk wat uitsluitsel over geven...

Mocht het om een goede versie gaan, dan ben ik zeker geintereseerd en bied ik hierbij vast 175euro... De vraag daarbij is dan: waar staat de machine? (en weet je ook hoezwaar deze machine ongeveer is?)

http://www.buitelaar.nl/comasy/templ...productid=4940

Update: Ik heb inmiddels dezelfde machine (incl afzuigkap) voor 135 euro via marktplaats weten te bemachtigen. Bij deze vervalt dan ook mijn bod en interesse in de machine...

Forum Rechten