HBM Frezensets

starterXL

Actieve deelnemer
15 okt 2010
180
0
Amsterdam
www.furnidure.nl
Op de site van Herman Buitelaar kwam ik de volgende frezensets tegen.

Nu heb ik op dat gebied nog helemaal niets in de schuur liggen en ik hoor ook zeer verschillende berichten over de kwaliteit van de hbm-producten.

Iemand enig idee of dit een leuke aanwinst is voor een ultime beginner???

Alvast dank voor het meedenken.

Gr. Kees
 

hanske

Actieve deelnemer
1 sep 2010
39
0
Ik heb zo'n setje gekregen,geloof 66 delig.Kwaliteit is niet slecht.Nu moet ik zeggen de groef frezen heb ik nog niet veel gebruikt.En als ik ze gebruik dan in een freestafel.De afrondfreesjes doen hun werk ook goed.Is zeker geen slechte set en je bent gelijk voorzien van vele freesjes.En is er eentje bot geworden dan kan je altijd die vervangen door een beter exemplaar.
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Het handige van zo’n zet is dat je heel veel verschillende freesjes hebt. Soms heb je ze maar 1x nodig in het jaar of paar jaar. Maar dan is het wel handig als je ze hebt.
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Heb ook zo'n set, 66 delig, en idd de kwaliteit is niet eens zo heel slecht, veel profielen komen maar af en toe voor en dan is het prettig dat je niet mis grijpt. De veel gebruikte freesjes zijn inmiddels vervangen voor die van CMT maar dat gaat meestal per 1 of 2 stuks en dan vallen de kosten wel mee. In één keer zo'n set van bv CMT kopen... dat wordt een gegarandeerd een echtscheiding.

Zelf ben ik er zeer tevreden mee.

Patrick
 

starterXL

Actieve deelnemer
15 okt 2010
180
0
Amsterdam
www.furnidure.nl
Och.... als je tóch al plannen in die richting had, is dat niet zo heel erg, maar stel in dat geval wel je frezenset veilig hihi.
Ik liet me trouwens wel in 1e instantie een beetje in de maling nemen door die systainer die om het derde setje heen hangt. Maar het leek me inderdaad een lief prijsje wat er aan vast hing.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.