Douglas Schuur/Veranda

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
laatste tijd weinig thuis kunnen doen, maar het plafond is zover geisoleerd en hebben de vlizotrap geplaatst naar het zoldertje... Nog even netjes afwerken en dan kan het gips ertegenaan.

IMG_18572.jpg

IMG_18586.jpg

IMG_18589.jpg
 

David v

Actieve deelnemer
27 mei 2018
119
13
Heerhugowaard
Wordt mooi jelte.

Zie ik het nou goed dat de las verbinding van de zolderligger open staat en naar beneden drukt?
En kan dit geen kwaad voor de stevigheid van de gehele construktie?
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Klopt David, De balk tordeert iets en staat aan deze kant iets open, Neem niet aan dat dit kwaad kan...
 
P

Pel

Guest
Kan helemaal geen kwaad Jelte, hout werkt nu eenmaal alle kanten op, de onderste ligger draagt vol op de staander, de bovenste las is alleen een beetje open gaan staan.

Groet Pel.
 

Ewoutvdb

Nieuw lid
28 jul 2014
1
0
Straf straf straf...

Dank voor je mooie documentatie omtrent alle verbindingen!! In het voorjaar/zomer tracht ik voor het eerst te starten met verlengen van een dakgebinte van onze schuur om zo een overdekte opslagplaats te maken. Ik leerde veel bij.

Met dank
Ewout
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Ik loop inmiddels wat achter zie ik qua foto's, Ik heb momenteel de stratenmaker, dus doe even e.e.a. zonder tekst... Vraag maar raak!

Aj443xz.jpg


atD7u34.jpg


En begonnen met het straatwerk!

I6x5MG3.jpg


Overigens is schuur nu klaar, deze is afgewerkt met groen gips!

3lwq5Tg.jpg


BSU9mgz.jpg


- - - Updated - - -

Ik loop inmiddels wat achter zie ik qua foto's, Ik heb momenteel de stratenmaker, dus doe even e.e.a. zonder tekst... Vraag maar raak!

Aj443xz.jpg


atD7u34.jpg


En begonnen met het straatwerk!

I6x5MG3.jpg


Overigens is schuur nu klaar, deze is afgewerkt met groen gips!

3lwq5Tg.jpg


BSU9mgz.jpg
 

David v

Actieve deelnemer
27 mei 2018
119
13
Heerhugowaard
Echt heel mooi geworden jelte, het contrast van de witte wanden met de houtengebinten is ook heel gaaf.
Nog ff doorzetten met het afwerken en bestraten en daarna genieten.
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
906
315
Ziet er zeer goed uit. Zou je eens een duidelijker foto van die leuke tafel kunnen plaatsen?
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Alweer een tijdje geleden, en uiteraard niet stil gezeten.. zal even proberen chronologisch wat te plaatsen,

Allereerst voor Roel22

IMG_0708.jpg

En verder met de tuin!

Begonnen met de palen over het pad!

IMG_0689.jpg

En dan gaat het hard, en staan ze alle drie en is de border klaar!

IMG_0757.jpg

Plantjes erin, en de goot aan het houthok!

IMG_0785.jpg


Ook nog een zandbakje gemaakt voor de kleine kids, want zo'n gele schelp vind ik afbreuk doen aan de tuin

IMG_0755.jpg
 

BoyS

Actieve deelnemer
15 jan 2018
153
80
Limburg
Man ik ben dit al een lange tijd aan het volgen maar jezus wat heb ik bewondering voor wat jij tot nu toe allemaal hebt gemaakt. Het ziet er echt prachtig uit. Met zo’n mooie tuin vol met houtkunst wil je niet eens meer binnen zitten. Hulde en respect
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
906
315
Ik ben wel erg nieuwsgierig nu naar wat dit uiteindelijk allemaal gaat worden.
Heel erg mooi natuurlijk, ben benieuwd hoe e.e.a. er uitziet als het af is.
En zo'n tafel @Jelte,89, zo eentje ga ik t.z.t. ook maken, heel leuk ontwerp.:)
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Dank voor de complimenten heren!

Moet eerlijk zeggen dat ik de tafel niet zelf heb gemaakt, kon em overnemen voor een prikkie...
Onder de overkapping komt nog wel een zelfgemaakte tafel, maar daar ben ik nog niet over uit hoe of wat
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Complimenten Jelte, je hebt er wat moois van gemaakt. Door alle drukte was ik een poos offline maar leuk jouw voortgang te zien!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.