gezamenlijke aankoop youtool.de - Geleiderrail invalzaag?

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Als je er 10 in je winkelwagen gooit komen de verzendkosten (voor binnen DE) op €76 ipv €27 voor 1 exemplaar. Voor NL en BE zal dat dan wel in verhouding zijn vermoed ik...(?)
 

Peet64

Nieuw lid
9 nov 2014
1
0
Hoi ik heb ook interesse in de 2,6 en de 5 M1 strip,woon in oud-vossemeer 10 km van bergen op zoom dus Pijnacker is geen probleem om op te halen,
ik stuur een pb
 

rowan

Actieve deelnemer
2 dec 2012
59
11
Hoi ik heb ook interesse in de 2,6 en de 5 M1 strip,woon in oud-vossemeer 10 km van bergen op zoom dus Pijnacker is geen probleem om op te halen,
ik stuur een pb

das dichtbij, Ik uit Bergen op Zoom.
Makkelijk voor gezamelijke aankoop
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
nogmaals:

Voor de gene die mee willen doen:

Graag in een PB bericht even aangeven welke lengte rail + eventuele toebehoren, ook ontvang ik graag even het email adres zodat we iets kunnen afspreken.

PB graag sturen voor a.s. zondag (12-02-2017) Zodat ik het in gang kan zetten.


Als het aantal bekend is zal ik het bedrijf even contacten om een definitieve prijs af te spreken ivm eventueel verzendkosten bij meerdere aantallen
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Eenzelfde oproep voor de Belgische collega's:

mcarma en ik bestellen sowieso al samen. Ik kan het een en ander bezorgen (vroeg 's morgens of in namiddag) zolang het niet te ver van Aarschot/Schriek/Herentals/Antwerpen (linkeroever) afwijkt. Of het kan ook altijd bij mij opgepikt worden natuurlijk, rond Aarschot ('s avonds/weekend) of op Linkeroever (door de week overdag).

Graag ook reactie tegen ten laatste zondagavond, dan kunnen we maandag de bestelling plaatsen.
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
Voor de duidelijkheid, Als ik geen PB heb ontvangen wordt er dus ook niets besteld
De eventuele reacties op dit topic neem ik niet mee in de bestelling
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Toevallig een tijdje terug een rail van 2.6 m besteld. Om gewoon platen te zagen prima, maar ik kwam er gisteren achter dat een parallelaanslag van Festool er niet op past. Iets om even in het achterhoofd te houden.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
@mcarma: Kan je je privé berichten eens bekijken aub?

@haasjetik: Daar had ik nog niet aan gedacht, goed om te weten. Parallelgeleiders van (alle?) andere fabrikanten gebruiken ook steeds die bovenste T-track om aan te koppelen, dus die gaan ook niet werken. Voor mij geen drama, maar het is inderdaad een verlies aan functionaliteit in vgl. met de originele Festool/Makita rails.
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Hebben de Belgen al besteld?
Ik woon in Limburg,Sint-Truiden en wil graag de 3M versie bestellen maar verzendkosten zijn 53€ dan blijkbaar...
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Tom: Ja, wij hebben gisteren besteld.

Verzendkosten (speditie voor stukken +2,7m) was 'slechts' €27 voor 4 geleiderails. Hun berekening voor verzendkosten loopt blijkbaar op een vreemde manier. Ik begreep van onze NL vrienden dat het voor hen €39.

[h=3]Rechnungsadresse[/h]*** ********
**************** **
3201 Langdorp
Belgique / België (Belgium)


Weitere Informationen
Telefon Mobil:***************
E-Mail-Adresse:***********************


[h=3]Lieferadresse[/h]*** ********
**************** **
3201 Langdorp
Belgique / België (Belgium)


Weitere Informationen
Telefon Mobil:***************
E-Mail-Adresse:*********************



Ihre Bestellung
Auftrags-Nr.: ****
Kunden-Nr.: ****
Auftragsdatum: 13.02.2017



Bestelldetails:
Nr.MengeArtikel-Nr.BezeichnungEPMwSt.GP
13 StückFS3000FS3000 Führungsschiene 3.0
94,00 €19%282,00 €
21 StückFS2630FS2630 Führungsschiene 3.0
79,00 €19%79,00 €
3Zwischensumme361,00 €
4VersandmethodeSpeditionsversand/ TNT
nur für Schienen über 270cm Länge erforderlich!
27,00 €
5ZahlungsmethodePayPal, Lastschrift oder Kreditkarte
6SteuergebietEU-Land
7Gesamtbetrag ohne MwSt.326,05 €
8MwSt.: 19 %61,95 €
9Gesamtbetrag388,00 €

 

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Vraagje, heeft iemand ervaring met de splinterstrip van Youtool ? Die van mijn festool geleiderails zijn aan vervanging toe. Scheelt meer als de helft met de orginele van festool.
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Nee, helaas (nog) geen ervaring.

Ben ook benieuwd of er opnieuw mensen geïnteresseerd zijn in een bestelling van geleiderails bij Youtool.de. Wat een verschil in prijs zeg; vergeleken met de originele geleiderails van Festool/Makita. Ik sta open voor een nieuw pooltje. Ik woon (toevallig) ook in de regio Rotterdam en reis geregeld door het land voor werk en sociaal.

Groet,
Arjaan
 

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik heb wel interesse in 1 van 1400 lang. De 2.6m lijkt me mooier maar je moet het ook weer ergens laten.. Dat begint steeds meer mijn keuzes te bepalen :-(
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Onder het motto "niet geschoten is altijd mis" (Lees: "Jimbo is ook voor niets verlegen"): heeft er iemand een rail van 140cm nodig? Ik wil er nl eentje van 160cm, maar dat heeft Youtool niet, dus dan zouden we samen eentje van 300cm kunnen kopen. Idem voor bvb 100cm of gelijk welke andere 'restmaat'.

Ik zit (of eerder: "ik beweeg mij") in centrum-vlaanderen, maar let op, ik heb niet het materiaal om zelf de rail op te delen. Als er nog een alu-zaagblad gekocht moet worden kan dit plan in de brieven gaan lopen.


(De knuppel die heeft bedacht dat een rail van 140cm wel een goed idee is om plaatmateriaal met breedte 122cm 'af te korten' - ik kijk geheel willkeurig richting Makita en Festool, alsook youtool zelf wat dat betreft - had al lang gevierendeeld moeten zijn; dat ik hiermee het "restje" van 140cm niet bepaald zit aan te prijzen is me overigens niet ontgaan…)


[TOEVOEGING]: 'k heb ze net ook een mailtje geplaceerd betreffende custom afmetingen, in casu 160cm. Als ik er wat van hoor, dan jullie ook :).
 
Laatst bewerkt:

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
(De knuppel die heeft bedacht dat een rail van 140cm wel een goed idee is om plaatmateriaal met breedte 122cm 'af te korten' - ik kijk geheel willkeurig richting Makita en Festool, alsook youtool zelf wat dat betreft - had al lang gevierendeeld moeten zijn; dat ik hiermee het "restje" van 140cm niet bepaald zit aan te prijzen is me overigens niet ontgaan…)

M.i. is die 140cm net zeer bewust gekozen, je kan deze platen er namelijk mee afkorten. Akkoord, het is op het nippertje, en iets langer is comfortabeler (eens hij op je plaat ligt). Maar ik vermoed dat ze omwille van portabiliteit etc. het net graag op de limiet houden. Ook denken aan de gekoppelde lengte: 280cm is dan weer een mooie maat om plaatmateriaal van 244/250cm in de lengte te verzagen. 320cm zou daarvoor dan net iets te onhandig lang zijn...
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Bosch/Mafell doen nochtans 160cm. Dewalt 150cm, wat al een wereld van verschil zou zijn. Of Festool echt heeft nagedacht over het koppelen van rails weet ik trouwens zo nog niet ;)...

Wat ik wel zeker weet is dat ik 1x in mijn rail heb gezaagd omdat 140cm TE krap is. Je moet de overschot letterlijk tot op de centimeter verdelen. Wat een gehannes altijd. Tot dus op het punt dat ik nu van die Youtools zou willen gaan verzagen.
 
Laatst bewerkt:

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Bosch/Mafell doen nochtans 160cm. Dewalt 150cm, wat al een wereld van verschil zou zijn. Of Festool echt heeft nagedacht over het koppelen van rails weet ik trouwens zo nog niet ;)...

Wat ik wel zeker weet is dat ik 1x in mijn rail heb gezaagd omdat 140cm TE krap is. Je moet de overschot letterlijk tot op de centimeter verdelen. Wat een gehannes altijd. Tot dus op het punt dat ik nu van die Youtools zou willen gaan verzagen.

Je kan ook vragen of ze de 5 meter versie in 3e zagen. Ik wil er dan wel 1tje van je kopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.