Mijn eerste projectjes

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Ik moeter nog wel wat aan veranderen.
In het sieraden gedeelte gaan de plankjes er uit, deze worden vervangen door exemplaren van glas en ook moeten er nog wat spots worden ingebouwd en nog wat extra haakjes. Dan alles nog een keer aflakken en klaar is geert.

Hoop dat jullie het wat vinden, ik heb tijdens de bouw al wel een hoop plezier gehad.
 
A

Athanor

Guest
Nou Geert, dat ziet er toch goed uit! En die mooie bling bling en kleurige jurken van je vrouw, het moet een feest zijn om met haar uit dansen te gaan ;)

Groot voordeel is dat je een goede schilder bent, eventuele onvolkomenheden kun je goed wegwerken, die vaardigheid missen wij wel eens....

Nu je het forum volgt kun je veel tips vinden om de volgende keer houtverbindingen te maken voor de laden bijvoorbeeld. Leuk dat je ons wat van je werk laat zien!

Fons
 
A

Athanor

Guest
Tsja...... Aandacht voor kleine dingen is mijn vak en hobby, vandaar....

Fons
 

tuoh

Oud hout
Als première kan dat tellen, mooi werk. Heb maar één tip, bij ingebouwde kasten kan je best ook de bovenkant van de kast dicht maken tot tegen het plafond, ( zoals je de kast hebt afgewerkt tot tegen de muur) of met een terugliggende lat.
De kast vormt dan meer één geheel met de rest van de kamer, en je hebt in de toekomst ook geen last van stof op de kast.( je eega zal je dankbaar zijn) :D

Mvg,

André
 

zaag

Actieve deelnemer
9 jun 2010
420
1
H.I. Ambacht
Ziet er strak uit! Ook origineel, luik-ringen als grepen. Zelf loop ik ook geregeld de bouwmarkt uit met dingen die een totaal andere toepassing krijgen als waar ze voor bedoeld zijn.

Patrick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.