Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Mijn eerste projectjes

Zo als beloofd post ik bij deze mijn eerste projectjes. Ik ben echt nog maar een beginner en ik hoop dus dat jullie ze niet helemaal bij de grond afbranden.
    Wel sta ik altijd open voor goeie tips en opbouwende kritiek.

Attached files

Re: Mijn eerste projectjes

O maar 5 bestandjes. hier is de rest.

Attached files

Ik moeter nog wel wat aan veranderen.
    In het sieraden gedeelte gaan de plankjes er uit, deze worden vervangen door exemplaren van glas en ook moeten er nog wat spots worden ingebouwd en nog wat extra haakjes. Dan alles nog een keer aflakken en klaar is geert.

Hoop dat jullie het wat vinden, ik heb tijdens de bouw al wel een hoop plezier gehad.

Athanor
    Guest

Nou Geert, dat ziet er toch goed uit! En die mooie bling bling en kleurige jurken van je vrouw, het moet een feest zijn om met haar uit dansen te gaan

Groot voordeel is dat je een goede schilder bent, eventuele onvolkomenheden kun je goed wegwerken, die vaardigheid missen wij wel eens....

Nu je het forum volgt kun je veel tips vinden om de volgende keer houtverbindingen te maken voor de laden bijvoorbeeld. Leuk dat je ons wat van je werk laat zien!

Fons

Ja die verbindingen vind ik zelf ook niet echt mooi. Ik heb vrijdag net een domino besteld en ik wil de volgende keer de bodem ook infreesen in de zijkant.

wat heb jij scherpe ogen zeg.

Athanor
    Guest

Tsja...... Aandacht voor kleine dingen is mijn vak en hobby, vandaar....

Fons

Wil er wel bij zeggen dat aan de hele kast totaal niet gestopt, geplamuurd of gekit is. Alleen schuren en schilderen.

Als première kan dat tellen, mooi werk. Heb maar één tip, bij ingebouwde kasten kan je best ook de bovenkant van de kast dicht maken tot tegen het plafond, ( zoals je de kast hebt afgewerkt tot tegen de muur) of met een terugliggende lat.
    De kast vormt dan meer één geheel met de rest van de kamer, en je hebt in de toekomst ook geen last van stof op de kast.( je eega zal je dankbaar zijn)

Mvg,

André

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010

Ziet er strak uit! Ook origineel, luik-ringen als grepen. Zelf loop ik ook geregeld de bouwmarkt uit met dingen die een totaal andere toepassing krijgen als waar ze voor bedoeld zijn.

Patrick

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

geert

dat ziet er goed uit!!!

rick

Forum Rechten