Lamellenfrees Makita PJ7000

033hout

Actieve deelnemer
27 jan 2017
34
0
Mannen, goedenavond. Heb een vraag waarmee jullie me wellicht helpen kunnen. Ik heb op ebay een nieuwe lamellenfrees van Makita gezien (pj7000)... hij wordt daar aangeboden voor €148 ex verzend- en invoer kosten (€53). Komt uit het buitenland. Hier ligt ie in de winkels voor €310. Is er een adertje onder het gras of wordt het in het buitenland goedkoper aangeboden waardoor de verkoopprijs aannemelijk is? Een eventuele retourzending bij schade of ontevredenheid wordt zelfs geaccepteerd door de verkoper.
Zie http://m.ebay.nl/itm/Makita-Plate-J...3D182426552996&_trksid=p2056116.c100408.m2460
 

mark20v

Actieve deelnemer
3 jan 2016
315
73
Groningen
Gezien het een US verkoper is zou ik in ieder geval het voltage even checken. Grote kans dat het geen 230V is. Het is wel een verkoper met alleen positieve feedback trouwens.

Persoonlijk zou ik voor dit verschil geen risico nemen en hier in Nederland bij een dealer kopen zodat je ook nog eens terug kunt voor garantie.
 

033hout

Actieve deelnemer
27 jan 2017
34
0
Dat kun je dus niet uit de advertentie, en ook niet uit de rechtstreekse link naar de retailer, opmaken... hmmm
Je hebt idd wel een punt als het gaat om garantie Mark20v
Geen idee hoe een Makita dealer in NL tegen een fabrieksgarantie aankijkt bij een product wat uit USA komt
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Grote kans dat het 115 volt is. Je kunt de verkoper gewoon vragen.
Voor €252 heb je hem uit Duitsland via Amazon.de. Gewoon europese garantie.
 
Laatst bewerkt:

Farends

Actieve deelnemer
12 okt 2015
121
0
Of je haalt de accu variant, krijg je nu van Makita een gratis accu bij
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.