Schalen steker

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hallo Nico, Ronald ik zoek ook zo een schalensteker, weet ge waar deze te koop zijn en tegen welke prijs ??? gr Stefan
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Graag gedaan, je had natuurlijk ook even op Ronalds site kunnen kijken :rolleyes:
Schalenstekers zijn zeker niet goedkoop, maar wel een mooi stukje techniek waardoor veel minder hout verloren gaat (bijna een must als je een beetje milieubewust bent)

Die aangeboden word is een ander type/soort Pieter
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik weet het niet zeker, volgens mij is dat het oude model waarvan ik vernomen had dat die niet erg stabiel was, de nieuwe versie schijnt veel beter te zijn
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Bedankt voor jullie reactie, ik heb reeds verschillende modellen gevonden via M. Google, heb nog geen keuze gemaakt maar denk er verder over na. Gr Stefan
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Tof, hou ons op de hoogte !
Als het tot de mogelijkheden behoort zou ik zeker eens bij Ronald gaan kijken, die verkoopt 2 verschillende merken
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Hoi,

Op de een of andere manier heb ik heel dit draadje gemist, althans ik zag niet dat er weer gereageerd was...
De max 3 van Woodcut zit inderdaad in mijn assortiment, maar nu is ie even uitverkocht. De nieuwe komen pas ergens in de loop van maart. Er is veel vraag naar de Max 3 en er zijn wat leverproblemen. De voorganger van de Max3 vind ik een te fragiel ding, aan de nieuwe max 3 zit veel zwaar gietijzer wat een flinke verbetering is. Mijn persoonlijke voorkeur ligt overigens nog steeds bij de EasyCore van Oneway. Het feit dat je hier zonder tegencenter kan werken en dat het scharnierpunt van het mes steun direct op het bed heeft, maken het prettig werken. Maar ja... wel heel stuk duurder...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.