Even voorstellen

pjerdulac

Actieve deelnemer
12 jul 2010
81
0
Hallo allemaal,

Al een maand of drie ben ik dagelijks op dit forum te vinden. Lees allemaal erg interessante stukken en steek erg veel op. Na een jaar of twaalf in de bank/IT sector te hebben gewerkt ben ik een tijdje flink ziek geweest. Het gaat nu gelukkig weer goed. Ik heb wel besloten om iets heel anders te gaan proberen. Al heel heel lang loop ik met het idee om een bedrijfje op te gaan starten; meubelmakerij en interieurbouw. Heb ik daar ervaring in........ NIet echt veel, behalve dat il zowat alle meubels in ons huis zelf heb gemaakt, en ook alle verbouwingen zelf uitvoer. Badkamer, toiletten, keuken, etc.. Een van de grootste projecten is een tuinhuis die ik nu gebruik als werkruimte. En dat werkt dus niet. Te klein. Afgelopen weken druk op zoek gegaan naar een werkruimte omdat ik twee leuke projecten heb weten binnen te slepen. Tafel uit eikenhout en een buitenkeuken. Verder een flinke partij hardhout opgekocht waar heel wat leuke dingen uit te maken zijn. Een van de zaken die je als bedrijf moet hebben is een website. Daar wordt ook aan gewerkt, als die officieel de lucht in gaat zal ik dat zeker posten.

Zijn er tussen jullie ook lieden die een stap hebben gemaakt naar het opzetten van een eigen bedrijf. Tips zijn altijd van harte welkom.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Welkom, ben zeer benieuwd naar je website en je werk!!!
We hopen veel van je te leren.
 

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
Kom erbij Pjerdulac (moeilijke naam)!
Zo'n 15 jaar geleden heb ik serieus overwogen voor mezelf te beginnen.
Ik heb het meubelmaken toch maar als hobby gehouden omdat ik alleen dingen wil maken die ik mooi vind. Tja, als je het als beroep kiest moet er brood op de plank komen.
Bovendien heb ik als motto "Voor haast heb ik geen tijd" en "Tijd speelt geen rol, kwaliteit staat voorop".
Geen eigen bedrijf, wel een eigen site (ben intussen een betere aan het bouwen).

Kijk maar: http://mijnhoutweb.naar.info
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
gefeliciteerd met deze mooie nieuwe stappen pjerdulac.
Spannende tijden om je eigen bedrijfje te beginnen in meubel en interieurbouw, maar zeer de moeite waard. En je hebt alsfast een schat aan informatie aangeboord met dit forum, welkom!

Groeten

Jan van Dijk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.