Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 109
    Pel, ik weet niet wat ik fout aan het doen ben, maar ik heb bovenstaande compressor in bezit ik gebruik deze alleen om een bandje op te pompen iets af te blazen en een klein tackertje werkt er ook goed op.
    Groeten, Eric

Zolang Pel geen bus heeft of 17" velgen zal een kleine compressor genoeg zijn.
    Olie moet in principe elk jaar ververst worden.
    Dat moet ieder voor zich weten. Ik heb zelf een mobiel ding voor op karwei in 1996 nieuw gekocht (Creemers).
    Nog nooit olie ververst. Volgens de mensen die er verstand van hebben zou die allang kapot moeten zijn.

@pel.
    Ik zou eens bij Cranenbroek kijken. Die hebben zo'n kleine regematig in de aanbieding.
    Ik ken een schilder die zo'n ding al een paar jaar in de bus heeft.

Gewoon een simpele piston rechtsreeks aangedreven compressor lijkt hier in dit verhaalt het beste !
    Fini is semi prof. merknaam maar voor een paar eurootjes meer heb je prof. versie met naam Contimac.

Deze compressor is heel veel verkocht aan de aannemers wereld schijnt een geweldig ding te zijn.
    image.jpg
    Groeten, Eric

De Bouwmaat heeft nu deze set in de aanbieding. De prijs is excl BTW.

IMG_0105.jpg

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald L. Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat bij jou de druk in je banden moet zijn, bij een kennis gaat er ruim 9 bar in en dat red je niet met veel compressors, die stoppen bij 8 bar.
    @Ronald, in mijn banden gaat ongeveer 7 tot 8 bar, de meeste geven 8 bar dat zou dan juist genoeg zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    @Ronald, in mijn banden gaat ongeveer 7 tot 8 bar, de meeste geven 8 bar dat zou dan juist genoeg zijn.
    Over wat voor banden hebben jullie het ?
    Groeten, Eric

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Bekijk Berichten
    Deze compressor is heel veel verkocht aan de aannemers wereld schijnt een geweldig ding te zijn.
    image.jpg
    Was mijn eerste. Kleine ketel, veel herrie, onderhoudsvrij . Wel lekker om ergens in huis of achter in de tuin lucht te hebben.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    @Eric, het zijn de banden van mijn rolstoel, dat zij Marathon plus anti lek Swalbe banden, daar gaat 8 bar in.

Sommige aanbeveelde compressors zijn mij toch wat te duur, ik vergelijk het gebruik navenant de kosten van zo'n compressor. Aangezien dat hij maar weinig gebruikt gaat worden hoef ik geen dure professionele compressor hier te hebben staan. Allemaal alvast Bedankt voor de info.

Ik zit te twijfelen tussen deze hier onder een van Cool Bleu 24 liter olie vrij €122,99 met nog wat attributen erbij
    166341 coolbleu 122,99.jpg
    En een van HBM ook 24 olie vrij €139,99 op moment niet leverbaar.

HBM 139,95.jpg

Groet Pel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Doezum - Gootegast - Westerkwartier - Groningen
    @svenskapelsin je citaat is niet helemaal kompleet, ik zei 'met onderhoud en wanneer je verf wil verspuiten'. Onderhoud zal vast wel wat meevallen, hoewel die van mij na 3 jaar gebruik wel een beurtje heeft gehad, maar voor verf spuiten ben je dan ook nog weer een olie afscheider nodig. Er kan toch altijd een beetje olie worden meeverneveld, die je niet altijd in je verf wil hebben

Forum Rechten