Speelgoed bus - Kerstmis 2017

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dag allemaal!

De start voor het nieuwe jaar is gemaakt!
Het eerste ontwerp is gemaakt en dus klaar om in productie te gaan!
Dit jaar ga ik de aantallen van het speelgoed (per model) verkleinen vermoed ik, om het interessanter te houden. Steeds hetzelfde is nogal saai heb ik vorig jaar ondervonden haha.

Bus.jpg
Met de lintzaag van Makita gemaakt uiteraard!
Ook eentje naar Makita als bedankje gestuurd samen met Belgische pralines:
DSC00197-001.jpg

Filmpje is in de aantocht :D.

Groetjes Jolien
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
@Sam: Nee het is niet met de lasercutter gedaan, maar uitgeprint met een laserjet printer en dan zo op het hout overgebracht met aceton.

Zo zien de bussen er in België inderdaad niet uit nee, maar maakt ook niet uit he :). Is gebaseerd op een oude Amerikaanse schoolbus.

Haha wie weet Richardoe, wie weet krijg ik vanalles toegestuurd dan :D.
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
met aceton? Die truc ken ik nog niet precies... Ik zet mijn afbeeldingen tot nu toe altijd over met een acryl gel, wat nogal een delicaat werkje is... dus als dat met aceton sneller en beter kan... hoe werkt het precies?

Gaat de aceton zorgen dat de afbeelding erin gebrand wordt? Of lost die de inkt van het papier af ofzo?
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Leuk ontwerp Jolien!
En prima actie om Makita te bedanken! Wie weet wat ze nog meer in petto hebben voor je :)
Ook begrijpelijk dat je de oplage per ontwerp kleiner maakt, het moet immers ook leuk voor jou blijven!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Ja het is zeker een simpele methode!
Geleerd van deze man: https://www.youtube.com/watch?v=65XAs6AvN9Q
Ik heb het met nagellakremover gedaan, met aceton in. En bij mij kwamen de nerven hier nogal door naar boven. Waarschijnlijk ook omdat het dennenhout was, misschien dat het bij hardhout minder is. Of misschien eerst nat maken en dan terug opschuren en dan pas met aceton werken. Daar ben ik nog niet helemaal uit hoe dat te verhelpen is.

Dankjewel voor de complimenten! Ja, wie weet wat er nog allemaal uit de bus komt zo :).
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Leuk filmpje weer Jolien!
Makita gaat het vast merken aan de verkopen.;)
Wat heb jij daar eigenlijk voor combine?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.