Teede werkstuk, klein gereedschapskistje.

Korneel

Nieuw lid
9 jan 2017
14
0
Miin twwede werkstuk. Helaas lukt het mij niet om de foto's in de juiste positie te kantelen. Ik blijf het proberen, maar om nekken te beschermen houdt ik het bij één foto, deze keer.
Het kistje is gemaakt van pallethout, deze keer gelet op de plaatsing van de schroeven. (Aan de andere kant zitten ze op precies dezelfde plek. Met een f ander smeerseltje wat ik online gekocht heb het hout wat 'verouderd'maar daar moeten goedkopere manieren voor zijn. Per zijde heb ik twee plankjes aan elkar verlijmd. Vandaar de keuze voor de overlapping van de korte zijkant over de lange zijkant, want een iets breder paneeltje waar ik dan drie plankjes voor nodig heb leek mij niet sterk genoeg.
De inhoud is natuurlijk slechts ter illustratie, het zijn van die 25 cl. bierflasjes Hertog Jan met schroefdop.
Op zich is zoiets, mits ietsjes groter uitgevoerd, een aardig dingetje voor een verjaardagscadeau voor een bierdrinkende vriend.

IMG_2698[1].jpg

Volgende project, een wat grotere krat, met twee compartimenten, één voor oud papier en een voor glaswerk. Voor de recycling, zeg maar.
 

Bijlagen

  • IMG_2695[1].jpg
    IMG_2695[1].jpg
    54,8 KB · Weergaven: 340
P

Pel

Guest
IMG_2695[1].jpg

Mooi gemaakt Korneel, zo te zien een erg belangrijk kratje:D.

Groet Pel.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.761
146
Rotterdam
Dat vind ik nou leuk. Vorig jaar had ik het idee om er ook een paar te maken, met zo'n fles openener er op geschroefd. Dat lijkt me leuk om cadeau te doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.