Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Houthandel omgeving Elst (utr) gezocht.

Voor het standaard vuren, plaatmateriaal en kozijnhout heb ik een prima bedrijf bij ons in het dorp, maar ik ben op zoek naar een bedrijf wat een net iets uitgebreider assortiment heeft. Ik ben niet direct op zoek naar exoten, maar een bedrijf wat ook het eea aan eiken, grenen etc. (het meer standaard meubel spul) heeft liggen.
    Omgeving Rhenen, Veenendaal, Elst, Amerongen, Wijk bij Duurstede. Wie o wie weet er wat?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Re: Houthandel omgeving Elst (utr) gezocht.

Niemand die iets bij mij in de buurt weet?

Ik heb wel eens wat gekocht bij een houthandel op de langbroekerdijk in langbroek. Vanuit Doorn gekomen links af de lbdijk op en dan na de brug links. Weet de naam even niet. Weet niet precies welke houtoorten hij heeft. Ik rijd overigens vanuit Wijk bij Duurstede naar Scana Bouw in Huissen. Ben ik erg tevreden over, maar heeft overigens niet alles op voorraad. Kan wel heel veel bestellen.

Groeten, @lex

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Dat is een goede, heel niet bij stil gestaan, volgens mij is dat van Dijk. Het 'bekende' cursus centrum (op gebied van houtbewerking) de schrijn zit daar ook. Daar kan ik wel eens gaan kijken ja.

Net iets buiten het bereik wat je noemt: de houtzagerij op kasteel Ter Horst. Zit in Loenen, net onder Apeldoorn.

Arthur

hallo kijk even bij deze link op marktplaats ik heb hier meerder mkeren mooi eiken noten en kersen als restpartij gekocht is en houthandeld die levert aan de industrie
    bellen kan je altijd voor wat info
    ttp://link.marktplaats.nl/378951718
    vr,gr
    hakkelaar

Hakkelaar,

je mist de "h" in je link.
    Er staat nu "ttp://......"deze werkt niet.

http://link.marktplaats.nl/378951718

Hallo Joris,

Kijk in renkum, op de meent 1 , bij houthandel wijers. Of op de site plankencentrale.nl, renkum en veenendaal zijn dicht bij elkaar.

grt bas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpandriesse
    Voor het standaard vuren, plaatmateriaal en kozijnhout heb ik een prima bedrijf bij ons in het dorp, maar ik ben op zoek naar een bedrijf wat een net iets uitgebreider assortiment heeft. Ik ben niet direct op zoek naar exoten, maar een bedrijf wat ook het eea aan eiken, grenen etc. (het meer standaard meubel spul) heeft liggen.
    Omgeving Rhenen, Veenendaal, Elst, Amerongen, Wijk bij Duurstede. Wie o wie weet er wat?

Ga eens kijken bij de zagerij van dirk hoogendoorn in Lienden hij heeft allerlei houtsoorten (luchtgedroogd) Groet van Y.Paul

Bedenk net dat de Fa VD Waal in Ingen (met pontje oversteken) waarschijnlijk een veel groter assortiment heeft. Ga daar eens kijken!

@lex

Forum Rechten