Nomineer topic eregalerij.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Na aanleiding van een berichtje Sirjacobs heb ik een topic geopend om jullie werkstukken uit te laten kiezen die een juweeltje zijn voor het forum en die bewaard moeten worden. Na een de inzendingen gaan we een lijst maken en kan iedereen zijn stem uitbrengen.

Ik heb momenteel 1 criteria en dat het topic 1 jaar of ouder is, dit vanwege dat je niet meer kan reageren als hij verplaats is in de eregalerij. Graag met link naar het topic.



jefmen


Ik heb dit al enige tijd eens aangehaald, maar ik doe het nog eens.
Er zijn hier zoveel talenten aanwezig met zeer mooie projecten die in de eregalerij terecht kunnen.
Sinds mijn aanwezigheid op het forum werd daar niets mee gedaan.
Probeer dit eens weer opgang te krijgen bijvoorbeeld of neem dan gewoon de eregalerij weg.
Groetjes Sirjacobs Didier.

Ik zal een topic aanmaken in dat gedeelte om iedereen een keuze te laten maken in voor de topic die daar heen verplaatst mag worden. Ik kan er wel een topic aanmaken maar dan kan niemand meer reageren. zelf ook in de topics die er staan kan je niet reageren.
 
Laatst bewerkt:

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik zal een topic aanmaken in dat gedeelte om iedereen een keuze te laten maken in voor de topic die daar heen verplaatst mag worden. Ik kan er wel een topic aanmaken maar dan kan niemand meer reageren. zelf ook in de topics die er staan kan je niet reageren.
Mooi! Waar is de nominatielijst, dan kan ik alvast beginnen met nomineren!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik zal een topic aanmaken in dat gedeelte om iedereen een keuze te laten maken in voor de topic die daar heen verplaatst mag worden. Ik kan er wel een topic aanmaken maar dan kan niemand meer reageren. zelf ook in de topics die er staan kan je niet reageren.


Jefmen,
Je kan bijvoorbeeld topics nemen die meer dan een jaar op het forum staan en zoals spaander aangeeft, maak een noeminatielijst op.
Ik denk dat op die manier veel motivatie zal komen onder de leden.
Ga ervoor zou ik zeggen.
Succes ermee.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
De erelijst heb ik ooit gemaakt, om het mooiste en beste wat onze forumleden maken, wat apart in de etalage te zetten.. Het ligt inderdaad al een tijdje stil, ik sta open voor suggesties om er weer wat in te zetten, maar het moet beperkt blijven tot de toppers! Hoewel..... we hebben hier allemaal toppers, ieder in zijn eigen enthousiasme en vaardigheid :D!!

jaap
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Ik vond Bri's Boire wandkastje toch wel een ereplaatsje waard...
zal nog wat suggesties doen, moet ik even zoeken
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Mmz, Bri's Boire wandkastje voldoet nog niet aan de termijn van een jaar...
Dat is wel spijtig... Nu maar wachten tot december dan :)

Jefmen, wordt de eregallerij dan ook opgeruimd voor wat betreft de draadjes waarvan de foto's niet meer beschikbaar zijn?
Opgeruimd mag ook aanvullen met de bewuste foto's, ze staan er immers niet voor niets :)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Als dit topic weer lekker op gang is en regelmatig komen er inzendingen bij dan is het ook een leuk idee om beste/mooiste inzending van het jaar te houden, leuk toch?
 
Laatst bewerkt:

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zet dit even op slot.

Leuk idee van willem, kunnen we zeker wat mee doen, ook in combinatie met Open Dag Hout!

Kastje van Bri heb ik aan de eregalerij toegevoegd!

jaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.