Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35
    Gereedschappro verkoopt de Domiplate voor de DF 700. Geloof dat ze bij de volgende levering de Domiplate voor de DF 500 ook laten overkomen. Scheelt je een slok op een borrel aan verzendkosten, moet je wel even geduld hebben...

Voor alle duidelijkheid, ik viseer hier niemand persoonlijk hé, ieder doet wat ie wil en koopt wat ie wil, ja, zelfs een Ferrari
    Waar ik het wel eens moeilijk mee heb zijn die "toeleveranciers" die met wat fancy stuff de mensen op (veelal nutteloze) kosten proberen jagen.
    Zou graag eens tegen die gasten willen zeggen, "leer eerst het vak eens grondig en begin daarna de wereld te verbeteren"

Als ik het nu goed begrepen heb is het een hulpstuk dat je gebruikt om met de DF700 het werk van de 500 te doen. Naar mijn mening kan je dan beter twee keer geld sparen: eerst door de goedkopere DF500 aan te schaffen, waar je heel veel klussen mee kan, en een tweede keer doordat je die hulpstukken niet nodig hebt. Met de DF700 sleufjes van 4mm in plaat van 12 mm frezen vind ik een toch een bizar idee.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Zit er geen schaalverdeling op de hoogteinstelling?
    hoogte.jpg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuoh Bekijk Berichten
    Waar ik het wel eens moeilijk mee heb zijn die "toeleveranciers" die met wat fancy stuff de mensen op (veelal nutteloze) kosten proberen jagen.
    Op een bepaalde manier vind ik het juist bewonderenswaardig. Iets overbodigs of extreem duurs op de markt zetten en mensen ervan overtuigen het nog te kopen ook. Ik zou me opgelicht voelen als ik het koop. De one-time-tools vind ik een perfect voorbeeld.
    Maar ik vind ook dat iedereen dit voor zichzelf moet bepalen. Koop het als je het wil, je hoeft je zeker niet aan mij te verantwoorden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Kliko Bekijk Berichten
    Nog een domino(df500) post.
    zijn er nog meer mensen die interesse hebben in de domiplate voor de df500?
    Wij werken welliswaar niet met inch plaatmateriaal.. maar persoonlijk werk ik wel vaak met 20mm hout..
    Dus ik denk dat het toch van toegevoegde waarde is. Ook als je een frame wil maken van een massieve kast..
    Ik lees best wat positieve reacties overseas

Bijlage 58492

Zou t een voordeel zijn als we met meer de domiplate bestellen bij Seneca?
    Of is er uberhaupt minder interesse.

Sander als jij dit leest, kan ik dit ook via gereedschappro bestellen? Dat het een volgende keer meekomt met bijvoorbeeld de adapters.
    Ik zal dan braaf nog meer bij jou bestellen
    Goedemorgen, ik hoor net van mijn personeel dat er een vraag was gesteld, dus bij deze antwoord:
    Deze maand hoop ik een zending van Senecowoodworking te krijgen, het was even wachten op de nieuwe metrische Domi-Shim van 10mm die is nu net klaar en komt ook deze kant op. Zie mijn FB post vanmorgen: https://www.facebook.com/GereedschapPro

Als er meer vragen zijn mail even dan krijg je veel sneller antwoord en bij deze beloof ik plechtig hier meer rond te struinen, zo leuk, maar zo weinig tijd..
    De ergernis van de slechte kwaliteit duurt voort als de vreugde van de lage prijs al lang voorbij is.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten