aparte rubriek voor aankoop gereedschap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Mooi Jaap,
Dat klinkt als vooruitgang
Wat je zegt met de huidige vormzetting 'heeft ook wel wat' snap ik, maar met een groeiend forum word het wel onoverzichtelijk
Neem nu deze post http://www.woodworking.nl/showthread.php?7688-Groooote-Italiaan

Een oudere post van een paar jaar terug, alleen de titel al.... die nodigt mij niet uit te gaan kijken en geeft me ook geen enkele hint waar het over zou kunnen gaan
Zou die in een subrubriek DRAAIBANKEN staan zou dat al heel veel duidelijker zijn

In dit geval ging ik kijken vanwege die draadje

ben benieuwd welke kant dit op gaat
Succes

maar het blijft dezelfde post, met een beroerde titel, in een lange reeks van andere posts. Zonder heldere titel en betere zoekopties blijft het lastig.

jaap
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
klopt jaap, maar stond deze in een rubriek waar men advies vraagt voor bijv. gereedschap aankopen én subrubriek draaibanken dan kan ik er wel naar raden ;)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Is dat niet praktisch hetzelfde als wat Techcom al eerder zei:

Het lijkt zeker op elkaar met het verschil dat ik aangeef dat er verschillende groepen gemaakt kunnen worden voor aanschaf en onderhoud want als je nu zoekt op zaagtafel dan krijg je alles wat ermee te maken heeft.
Elektrisch gereedschap in 2 subgroepen; onderhoud en aanschaf.
Dan kunnen oud forum leden ook makkelijk zoeken op bijv onderhoud aan aan lintzaag, vlak-vandiktebank oid en nieuwelingen zullen dan ook makkelijk kunnen zoeken op aanschaf.
Dan is het ook aan te raden dat in de titel van de topicstarter vermeld staat of het onderhoud of aanschaf betreft.
Lijkt mij goed overzichtelijk op die manier.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Deze week en afgelopen week lijkt het wel weer schering en inslag met betrekking tot vragen over gereedschap die al tientallen keren gesteld zijn
zijn er nog plannen/bewegingen richting een duidelijkere setup voor deze groep ?

Je kunt natuurlijk zeggen dat ik het niet hoef te lezen als ik niet wil, maar ik wil iemand best graag helpen, maar als de vraag iets betreft dat al zo vaak beantwoord is (over zaaglinten om maar een dwarsstraat te noemen)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.