Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Invalzaag > zaagtafel.
    Ik heb het geluk om de 2 te bezitten (weliswaar een compacte zaagtafel), maar ik zaag altijd eerst alles 'grof' met mijn invalzaag, daarna pas op de zaagtafel.

Ga op cursus en verwonder,....wat in al die boeken staat kan op waarheid berusten. Mits je de juiste hebt uiteraard

Scheppach invalzaag, prima stuk gereedschap voor een beginnende houtbewerker en past precies in je budget.

Voor wat betreft de verbindingen vermoed dat je houtdeuvels bedoeld.
    Makkelijk daarbij zijn centreerpunten om de gaten van de te verbinden delen netjes op elkaar over te brengen.

Succes!

Dat ligt aan je zaagwerk, een invalzaag is prima voor panelen.
    Die kan je ook bij de bouwmarkt/houthandel op maat laten zagen natuurlijk.
    Maar planken en balken dat gaat veel beter op een zaagtafel.
    Als je veel massief hout zaagt is een zaagtafel een goede investering.
    Alleen zeg ik wel dat voor het budget van 200 het meestal op een teleurstelling zal uitlopen als het om een zaagtafel gaat qua precisie.
    Als ik kijk naar je eerste plannen overweeg dan een invalzaag en spaar voor een zaagtafel als je in de nabije toekomst van alles zelf wilt maken.
    Hou dan rekening met een budget van zo'n 500 voor een leuke tafel.
    Laatst gewijzigd door willem1958; 17-01-17 om 19:12.

Ik keek vandaag op de lidl website en daar stond de parkside invalzaag weer in. Daar is al meer over gezegd op dit forum, en volgens mij is die zo slecht nog niet. Dus sla je slag zou ik zeggen

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten