Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen

Zo ik zal me ook maar eens voorstellen.

Mijn naam is geert schoonhoven. Ik ben 27 jaren jong en woonachtig in het mooie gelderse wezep. Ben getrouwd met de liefde van mijn leven en heb een prachtige zoon van 14 maanden.
    Ik ben ondernemer in de glas- en schilders-branch en doe dit nog steeds met veel plezier. Ik heb een kleinschalig bedrijf dat vooral opereerd in de partuculiere sector. In de zomermaanden heb ik gemiddeld 3 mensen aan het werk en in de winter doe ik het lekker alleen. In deze tijd van het jaar heb ik ook weer tijd voor mijn grote passie, lekker thuis prutsen. Ik ben een aantal jaren terug voor mijn werk in aanraking gekomen met het merk festool. Voor de schilder zijn er namelijk geen betere schuurmachines te vinden. Omdat ik ook veel aan hout renovatie doe kwam er al gouw wat meer bij dan alleen een schuurmachine. En als je dan in de wat rustigere maanden wat wil ondernemen kom je er al snel achter dat je met je machines meer kan dan alleen een kozijn uitstukken of een paar glaslatten zagen. Van het een komt het ander en zo ben ik momenteel al weer met mijn vierde projectje bezig, na een paar kasjes voor mijn kleine zoon's speelgoed, 2 trap hekjes en een bedje voor in de caravan ben ik nu aan iets groters begonnen. Een grote kleding kast meet vier deuren en twee grote lade's. Ik heb op dit forum al tal van nuttige tip's gevonden en hoop dat dat in de toekomst zo blijft. Ik zal vast nog een hoop van jullie leren en ik hoop jullie ook van mij.

Mvg Geert Schoonhoven, een echte festool fanaat

Re: Even voorstellen

Welkom Geert,

Wezep? Das dichtbij, ik woon in IJsselmuiden

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

geert

welkom bij dit forum

groeten uit zwolle!!!
    rick

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2008

Welkom Geert.

Groeten uit Schoonhoven

Van harte welkom op ons forum Geert! Benieuwd naar de foto's wat je al gemaakt hebt en wat de plannen zijn.

Groeten uit Bangkok :mrgreen:

jaap

Welkom Geert. Laat zeker foto's van je werk zien, en schroom niet mensen hier plat te vragen.

Ik zal binnenkort zeker foto's plaatsen van mijn eerste echte werkstukken. maar let wel ik ben zeker een beginner.

Ps zal jullie zeker wel een hoop te vragen hebben.

Forum Rechten