11 februari: Forumdag Rotterdam en omstreken

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Weest alleen bij deze uitgenodigd om elkaar te ontmoeten in Rotterdam op 11 februari. (ik heb de knoop maar doorgehakt)
Van 13:00 tot 17:00 zijn jullie welkom op Burgemeesterbosstraat 46 te Rotterdam.
Dit is een oud basisschool gebouw dat nu een kunst collectief is geworden.
Hier heb ik mijn werkplaats.

De Forum dag in Den haag kan wat mij betrefd gecombineerd worden. Ik wil best over 2 maanden naar Den Haag komen?? Zover is dat nou ook weer niet!

Wat gaan we die middag allemaal doen?
Alles wat we samen maar willen :). Houtdraai demo`s, hout ruilen, kennis uitwisselen, nieuwe tools laten zien, vragen stellen etc!

Zal ik ook een uitnodiging maken die ik op kan hangen in het Hout- en Meubileringscollege? Of willen we liever met houtbewerkers afspreken die echt in de praktijk bezig zijn?
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Zijn er nog liefhebbers om mee te rijden vanuit Midden Brabant of Breda?

Het makkelijkst voor mij zijn de stations Tilburg Reeshof of Prinsenbeek Breda. Daar is ook gratis parkeren.

Vertrek in Tilburg ca 12.00 uur, maar kan ook afhankelijk van treintijden.

Graag een pb'tje als je mee wilt

Rob de Roij
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Het is trouwens wel fijn om te weten wie er al zeker weten te komen.Dan kan ik daar rekening mee houden met wat te eten en te drinken.

groeten,

Nico
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Is er iemand geinteresseert om mee te poulen naar dit feestje morgen?
Trefpunt A12, afrit 15 (bij de Burgerking/Starbucks)
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Ik zorg voor thee/koffie, fris en wat koekjes en chips achtig iets.
Moet ik ook nog voor bier zorgen, of omdat iedereen toch met de auto komt dat achterwegen laten?

Is trouwens fijn als jullie een kleine bijdrage kunnen leveren aan het natje en droogje :)
Hoeft niet veel te zijn!
 

teus

Actieve deelnemer
4 jan 2014
207
1
Gent
tot morgen!
Ik zorg voor thee/koffie, fris en wat koekjes en chips achtig iets.Moet ik ook nog voor bier zorgen, of omdat iedereen toch met de auto komt dat achterwegen laten?Is trouwens fijn als jullie een kleine bijdrage kunnen leveren aan het natje en droogje :) Hoeft niet veel te zijn!
bijdrage is geen probleem. op een ganse namiddag kan 1 biertje geen kwaad, maar belangrijk is het niet.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Het lekkers staat er klaar voor :) ik ben nog even lekker bezig in de werkplaats. Bel aan bij bel Nico Bubberman en als ik daar niet op reageer kun je of naar links lopen.. dan zie je me waarschijnlijk met oordoppen in.. of m`n telefoon bellen.
Nul Zes 51989996

Tot zo!
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Hier de foto`s!
We hebben over van alles gesproken,
Slijpen, houtsoort en afwerking, werken van hout, verlijmen van tafelbladen, machines, stofafzuiging, frezen etc!
Je had er bij moeten zijn!

Het was overigs geen Rotterdam e.o. maar Belgie, Tilburg en Utrecht waren ook aanwezig.
Dus wie weet het volgende keer toch een op een breder publiek richten.

Er kwam overigs een hele discussie langs over de dominofrees, hierover zal ik een nieuw topic voor aansnijden! Als je deze leest is er grote kans dat dit topic ook al aangemaakt is.



(1 persoon wilde niet herkenbaar op de foto.. dus die heb ik maar even bewerkt.. hopelijk is het zo goed??)


DSCF4732.jpg
DSCF4741.jpg
DSCF4744.jpg
DSCF4727-1.jpg
 
Laatst bewerkt:

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Dan moet je even naar beheer bijlagen gaan, in de functie geavanceerd bewerken, dan zie een overzicht van de foto's. In het onderste rijtje moet je de foto kiezen die je wilt verwijderen, op het kruisje klikken en kiezen voor verwijderen en bevestigen.

Fons
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Het was zéker een leuk groepje en niemand raakte uitgepraat....maar goed dat onze vrouwen er niet bij waren. Vijf man in een ballenbak!
Voor herhaling vatbaar. Waar dan ook georganiseerd.
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Er bleek zoveel te bespreken, vragen, overleggen en demo's te geven dat van 1 tot 5 uur nog aan de korte kant bleek voor alle aanwezigen!

Nico, bedankt dat je het initiatief nam.

Rob
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.