Keuze boorhamer

BasRonin

Actieve deelnemer
13 mrt 2016
330
11
Goeie tips mensen, zoals gezegd is mijn huismerk DeWalt, al vind ik de blauwe boschhammers ook interessant. Zou dit niks zijn:

http://www.toolnation.nl/dewalt-d25133k-qs-sds-plus-combihamer-800w-26mm-4-jaar-dealer-garantie.html

Dit is een boorhamer met capaciteit tot 2,6j en regelt electronisch de zwaarte die hij moet toepassen volgens de advertentie.. is dat wat jullie ook bedoelden met de boschhammers?
 
Laatst bewerkt:

Atmoz

Actieve deelnemer
Goeie tips mensen, zoals gezegd is mijn huismerk DeWalt, al vind ik de blauwe boschhammers ook interessant. Zou dit niks zijn:

http://www.toolnation.nl/dewalt-d25133k-qs-sds-plus-combihamer-800w-26mm-4-jaar-dealer-garantie.html

Dit is een boorhamer met capaciteit tot 2,6j en regelt electronisch de zwaarte die hij moet toepassen volgens de advertentie.. is dat wat jullie ook bedoelden met de boschhammers?

Mooie machine. Daar zul je zeker mee uit de voeten komen!
Hij is alleen een stukje minder krachtig dan die Bosch, maar of je dat snel zult merken...
Mijn "huiswerk" (mooi gezegd van je, ik pik 'm effe :p) is Bosch Blauw, dus dat maakte voor mij de keuze makkelijk.

Wat misschien ook nog handig is: de Bosch GBH 2-28DFV heeft er ook een goede snelspanboorkop bij. Ik gebruik hem eerlijk gezegd niet super veel, maar het kán handig zijn natuurlijk!

Groet,

Atmoz
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Dan zou ik eerlijk gezegd die 2 tientjes bijleggen voor die wat hierboven besproken wordt. Die heeft zich inmiddels wel bewezen... (die wat jij aangeeft ken ik niet, en is volgens mij een lichter/minder sterk model).

[edit]

Met minder sterk bedoel ik dat de behuizing minder robuust is.
Hij is sowieso minder sterk wat slagkracht betreft.

Grtz,

Atmoz
 

Jos Cuypers

Actieve deelnemer
12 aug 2013
424
36
Belgie - Tongeren
Ben gene profi, maar gebruik nu toch al ettelijke jaren een Hilti TE15 voor het kleine/lichte werk en TE24 voor het wat zwaardere. Alles erboven ga ik gewoon huren omdat ik dit toch niet vaak nodig heb.
Jos
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.