Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 55 van de 55
    respect man, zeer mooi werk

Afgelopen maandag is het blad binnen gekomen en geplaatst, graniet met leatherlook afwerking.
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      keukenblad.jpg
Bekeken:   178
Grootte:   38,7 KB
ID:        67674
    Hout leeft!

Wow, mooi! De rest van de keuken trouwens ook!

Mooi geworden!
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door decor Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze recht blijven Als dat niet het geval is ga ik iets verzinnen om de bovenste lade te koppelen met een snappertje of magneten. Ik was al erg blij dat ze recht waren na het vlakken. Als er gewicht in de lade zit gaat deze overigens wel erg soepel open maar een kleine kracht erop zetten blijft nodig, dicht loopt tie vanzelf. De toekomst zal het leren. Ik heb het overigens toegepast om een rustiger beeld te creëren. Anders wordt het wel heel eentonig met al die lades.
    Vaak wordt bij dergelijke lades halverwege of aan de bovenkant nog met wat roedes voor- aan achterkant verbonden. is in jouw geval ook redelijk eenvoudig te doen, zonder dat je hem helemaal dicht hoeft te maken.

Respect voor het vakmanschap overigens. De verbindingen zien er allemaal picobello uit.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten