Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 26
    Ik volg dit even niet.
    Initiatief is van Januari 2017, ik weet niet of Gerard dit nog volgt.

M.vr.gr. jan

Gerard volgt dit nog wel en stelt voor zaterdag 10 februari vanaf 14:00. Westvlietweg 66k. Nico kliko had zo'n handig programmatje waarmee mensen konden aangeven dat ze komen. Kan ook via pb of gewoon korte reactie. Goed bereikbaar overigens voor delft, Voorburg, Rijswijk, etc
    Laatst gewijzigd door gpf; 24-01-18 om 18:43.

wat leuk, ik ben er bij (nog wel even goedkeuring van de directie thuis, gezien we met 2 kleine kinderen zitten ben ik niet altijd op de hoogte van alle verplichtingen

Ik kom ook als ik kan! Ik heb alleen zelf geen auto tot beschikking. Is er iemand waar ik mee kan rijden in de omgeving van rotterdam, capelle, nieuwerkerk? Ik kan eventueel naar een handige plek toe komen om me op te pikken.

HBHout, als er niemand anders kan wil ik je best op een station in Den Haag oppikken, maar snap het als dat niet ideaal is voor je.

Ik had helemaal gemist dat dit topic een jaar oud was .
    10 Feb moet ik in Groningen zijn, dus kan ik helaas niet even langswippen. Veel plezier!

Kunnen belangstellenden nog even bevestigen of ze van plan zijn om te komen komende zaterdag vanaf 14:00 hr. Bij geringe belangstelling stel ik voor om zondag 4 maart een nieuwe poging te ondernemen. Adres westvlietweg 66k. Mvg gerard

Beste Gerard, ik zit te twijfelen of ik het zaterdag ga redden aangezien de griep hier los lijkt te barsten in huize ov79 (2 kinderen van 2 en 3..) Dan zou ik het liever 4 maart proberen, wellicht dat er dan ook meer mensen kunnen?

Met hartelijke groet,
    Onno

Aangezien er maar een persoon geconfirmeerd heeft waarschijnlijk niet te komen til ik de "open" middag naar zondag 4 maart.
    morgen gaat dus niet door.

Ik ben zeker geinteresseerd om 4 maart bij je langs te komen. Of het gaat lukken... das een ander verhaal.
    Tzt zal ik dat dan confirmeren.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

Forum Rechten