Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

real life forum middag/avond?? Den haag

L.S.

In navolging van het uitstekende initiatief kan ik ook een open dagdeel (avond door de week, middag of ochtend in het weekend) mijn werkplaats open stellen.
    Adres is Westvlietweg in Den Haag; prima te bereiken vanuit den Haag, Voorburg, Leidschendam of Delft.

Mogelijk zijn er ook mensen geinteresseerd om de werkplaats mede te gebruiken.

bijgaand een foto met politoer inspanningen

Gaarne peil ik belangstelling via reacties. zelf denk ik aan ergens in februari

Gerard Fischer
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Leuk !!
    ik denk dat ik zoiets ook wel wil organiseren voor flevoland en omstreken (andere kant vd plas is ook welkom :-)

moet ik wel nog een beetje opruimen :-)
    Laatst gewijzigd door Toxiq; 10-01-17 om 21:53.
    Met een hamer past alles...

Ha. Een open dag in Toxiq's man cave. Met Festool. En BBQ ;-)

Als het en wieweet is de draaibank dan af (pizza-oven zal nog wel niet af zijn, zit nog veel werk in)
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik heb wel interesse.

Beste Gerard,

ik wil me bij deze al aanmelden voor je open dag!! Hoop dat ik een mailtje van je ontvang zodra je een datum hebt geprikt.

Met vriendelijke groet,

Zaagselsnuiver

Ik wil ook wel een kopje koffie komen drinken om wat forummers te ontmoeten! Neem ik de stroopwafels mee

beste Gerard, wat een mooi initiatief. Ik zou graag langskomen, ook al zal ik als zeer beginnend hout-bewerker nog weinig bij kunnen dragen.. Als import-Hagenees/aar bovendien fantastisch dichtbij vor mij!

Dit topic dateert van een jaar geleden, maar we kunnen het misschien als een teken zien dat er opnieuw een poging gewaagd dient te worden

:$ Een heropleving van de Haagse hoek zullen we maar denken. Was het ooit van de grond gekomen met de oorspronkelijke intentie?

Forum Rechten