real life forum middag/avond?? Den haag

carbavi

Nieuw lid
4 apr 2018
5
0
Hallo allemaal,

hier een Spaans die graag zou willen deelnemen :) maar slechts een paar Nederlandse woorden. Als Engels geen probleem is, ben ik echt geïnteresseerd.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Hallo allemaal,

hier een Spaans die graag zou willen deelnemen :) maar slechts een paar Nederlandse woorden. Als Engels geen probleem is, ben ik echt geïnteresseerd.

If I understood correctly, the "real life Forum middag" was held last March 4th.
You probably have to wait for an alternative.
As for your non-Dutch, you don't have to worry too much. Sufficient members of the Forum are pretty capable of communicating in English.
 

carbavi

Nieuw lid
4 apr 2018
5
0
Bedankt voor de snelle reactie! Ik las alleen tot het einde van de eerste pagina en zag niet dat er een tweede was met de datum van dit jaar :confused:


Ik blijf op de hoogte, want ik ben een paar maanden geleden begonnen met houtbewerking, ik geniet er echt van en ik heb heel veel dingen te leren.


Ik zal ook proberen om in het nederlands te schrijven. Google translate is mijn vriend. Alleen Engels gebruik wanneer volledig vereist :rolleyes:
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
545
154
Zutphen
The real life forum afternoon was held but no visitors showed interest to come actually. However if there are woodworkers still interested I can always try to plan it another day. Or you can send me a pb with your phone number. I am there (westvlietweg ) basically 7 days a week unless I am to my allotment (=moestuin ).
 

carbavi

Nieuw lid
4 apr 2018
5
0
You have a PM (PB?).

And as said, I would be interested in joining a real life forum afternoon :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.