real life forum middag/avond?? Den haag

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
545
154
Zutphen
L.S.

In navolging van het uitstekende initiatief kan ik ook een open dagdeel (avond door de week, middag of ochtend in het weekend) mijn werkplaats open stellen.
Adres is Westvlietweg in Den Haag; prima te bereiken vanuit den Haag, Voorburg, Leidschendam of Delft.

Mogelijk zijn er ook mensen geinteresseerd om de werkplaats mede te gebruiken.


bijgaand een foto met politoer inspanningen

Gaarne peil ik belangstelling via reacties. zelf denk ik aan ergens in februari

Gerard Fischer
 

Bijlagen

  • 20170105_124130.jpg
    20170105_124130.jpg
    80 KB · Weergaven: 397

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk !!
ik denk dat ik zoiets ook wel wil organiseren voor flevoland en omstreken (andere kant vd plas is ook welkom :)

moet ik wel nog een beetje opruimen :)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Als het en wieweet is de draaibank dan af (pizza-oven zal nog wel niet af zijn, zit nog veel werk in)
 

zaagselsnuiver

Actieve deelnemer
2 jan 2017
127
0
Den Haag
Beste Gerard,

ik wil me bij deze al aanmelden voor je open dag!! Hoop dat ik een mailtje van je ontvang zodra je een datum hebt geprikt.

Met vriendelijke groet,

Zaagselsnuiver
 

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
beste Gerard, wat een mooi initiatief. Ik zou graag langskomen, ook al zal ik als zeer beginnend hout-bewerker nog weinig bij kunnen dragen.. Als import-Hagenees/aar bovendien fantastisch dichtbij vor mij!
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Dit topic dateert van een jaar geleden, maar we kunnen het misschien als een teken zien dat er opnieuw een poging gewaagd dient te worden ;)
 

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
:$ Een heropleving van de Haagse hoek zullen we maar denken. Was het ooit van de grond gekomen met de oorspronkelijke intentie?
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
545
154
Zutphen
Gerard volgt dit nog wel en stelt voor zaterdag 10 februari vanaf 14:00. Westvlietweg 66k. Nico kliko had zo'n handig programmatje waarmee mensen konden aangeven dat ze komen. Kan ook via pb of gewoon korte reactie. Goed bereikbaar overigens voor delft, Voorburg, Rijswijk, etc
 
Laatst bewerkt:

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
wat leuk, ik ben er bij (nog wel even goedkeuring van de directie thuis, gezien we met 2 kleine kinderen zitten ben ik niet altijd op de hoogte van alle verplichtingen :)
 

HBhout

Actieve deelnemer
17 aug 2015
268
0
capelle
Ik kom ook als ik kan! Ik heb alleen zelf geen auto tot beschikking. Is er iemand waar ik mee kan rijden in de omgeving van rotterdam, capelle, nieuwerkerk? Ik kan eventueel naar een handige plek toe komen om me op te pikken.
 

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
HBHout, als er niemand anders kan wil ik je best op een station in Den Haag oppikken, maar snap het als dat niet ideaal is voor je.
 

The Chairman

Actieve deelnemer
8 dec 2017
28
0
Den Haag
Ik had helemaal gemist dat dit topic een jaar oud was :D.
10 Feb moet ik in Groningen zijn, dus kan ik helaas niet even langswippen. Veel plezier!
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
545
154
Zutphen
Kunnen belangstellenden nog even bevestigen of ze van plan zijn om te komen komende zaterdag vanaf 14:00 hr. Bij geringe belangstelling stel ik voor om zondag 4 maart een nieuwe poging te ondernemen. Adres westvlietweg 66k. Mvg gerard
 

ov79

Nieuw lid
18 okt 2015
15
0
Beste Gerard, ik zit te twijfelen of ik het zaterdag ga redden aangezien de griep hier los lijkt te barsten in huize ov79 (2 kinderen van 2 en 3..) :( Dan zou ik het liever 4 maart proberen, wellicht dat er dan ook meer mensen kunnen?

Met hartelijke groet,
Onno
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
545
154
Zutphen
Aangezien er maar een persoon geconfirmeerd heeft waarschijnlijk niet te komen til ik de "open" middag naar zondag 4 maart.
morgen gaat dus niet door.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Ik ben zeker geinteresseerd om 4 maart bij je langs te komen. Of het gaat lukken... das een ander verhaal.
Tzt zal ik dat dan confirmeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.