Gat is eshout is scheef geboord, hou te reperaren?

agnesetbert

Nieuw lid
9 jan 2017
10
0
Turriers, Frankrijk
Hahaha, met een groot plezier! Mochten jullie in de buurt van ons zijn dan zijn jullie van harte welkom. Dorp Turriers, wachtwoord woodworking. Mijn vrouw Agnès (een Francaise) heeft nu het woord:

Ok pour le café mais il y a beaucoup de kilomètres entre la Hollande et les Alpes de Haute Provence, France, alors un diner c'est mieux...!!!!!!

Stuur morgen foto's en hoop dat we het probleem binnenkort op kunnen lossen, want snap er helemaal niks van.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Als je een hele grote tuin hebt en wat geduld, dan slinger ik mijn sleurhut daar wel even een paar weken neer van de zomer ;)
Prachtige omgeving !!
 

agnesetbert

Nieuw lid
9 jan 2017
10
0
Turriers, Frankrijk
Toxiq, sleep dat ding hierheen en je bent van harte welkom. Laat je zien waar de Es is en misschien na een aperatiefje kun je me "en live" laten zien hoe we hout meten bewerken.

Als voorproefje vraagt mijn vrouw of je toch in het Frans wil beantwoorden! Ik ga een lekker glaasje wijn drinken met een lekker kaasje, daarna maak ik foto's.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.