Gezocht 1 of 2mm MDF plaat

SSassen

Nieuw lid
1 nov 2016
20
1
[FONT=&quot]Ik zoek platen 1mm á 2mm MDF, geschuurd met een voldoende hoge persing, dus geen zachtboard. Plaat moet minimaal 122x122cm zijn of 122x244cm, mijn reguliere houthandel levert dit niet en de twee houthandels in de buurt ook niet. Afname is minimaal 20 stuks, iemand een suggestie waar ik daarvoor terecht kan, groothandel oid. is ook prima want ik kan zakelijk inkopen.[/FONT]
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Kijk eens bij Snijlab of Laserbeest.
Alleen niet in de afmetingen die je noemt, maar kleiner.
Grote maten zijn volgens mij alleen in 2½ of 3 mm leverbaar bij Iboma of Baars & Bloemhoff.
 

SSassen

Nieuw lid
1 nov 2016
20
1
@neel,

Daar had ik al samples aangevraagd, zij leveren echter niet groter dan 50x100cm, heb zelfs contactinfo gekregen van hun leverancier en die levert helaas ook niet groter dan 50x100cm.
 

SSassen

Nieuw lid
1 nov 2016
20
1
Mag ik vragen wat de toepassing is?

Het wordt gebruikt voor een stuk afwerking om aftekening van naden tegen te gaan na aflakken. De radius waar de plaat omheen wordt gezet is circa 10cm, te klein dus voor buig MDF, en buigtriplex is geen optie want da's veels te zacht en heeft een nerfstructuur, MDF is uiteraard vlak en glad en heeft een relatief hard oppervlak.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.