Gatensjabloon gebaseerd op Festool MFT

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
hoi maja

het is zeker stil mocht hij weer beschikbaar zijn dan houd ik me aanbevolen.

groeten
peter
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
@peterl; Via een PB heb ik bericht gekregen dat er een sjabloon naar mij retour wordt gestuurd.
Zodra ik het heb ontvangen stuur ik je een PB.

Groet,
Jan
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
goedemorgen

dat zou erg fijn zijn ik hoor het graag
alvast hartelijk bedankt
peter
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik heb hem al zelf al 2 keer uitgeleend aan mensen die ook aan houtbewerking doen, Ik zal kijken of ik deze week een kopie van de mal kan maken en dan zal ik hem ook doorsturen.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Shame on me, maar ik moest eerst op yoube kijken wat hier nou precies aangeboden wordt en waarvoor men het gebruikt. Gaar project hoor. Heb er helaas geen ruimte voor maar is wel erg handig zo'n tafel waar je van alles op kunt klemmen , zagen etc.
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Mocht er een sjabloon beschikbaar komen dan zou ik daarvan graag gebruik maken.

Mvg willem

Budel brabant
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Helaas kom ik daar niet. Mocht je hem kunnen opsturen dan zou dat super zijn.
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Hallo heeft iemand deze mooie sjabloon nog leen voor mij?

Als ik hem dan zou mogen lenen dan zou dat super zijn.

Ik kom ook op de open dag.

Alvast bedankt.

Gr Danny
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ik kan hem mee nemen naar opendag hout als je daar iemand komt die hem wilt.

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ik snap niet dat je het sjabloon niet gewoon opstuurt naar wilm10.
Hij geeft aan er graag mee te gaan werken en niet naar de opendag te komen.
Vanaf het begin was het al de bedoeling om de sjablonen naar elkaar door te sturen. Het zou fijn zijn als er inderdaad roulatie in de sjablonen zou komen en niet dat ze maandenlang bij iemand blijven liggen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Hoe het ook zei; dit was mijn laatste bericht in dit topic. Ik wil mij niet langer verantwoordelijk voelen voor het reilen en zeilen en doorsturen van de sjablonen.

Groet,
Jan
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik heb hem net op de post gedaan naar Wilm10. Maar er zijn ook andere die voor Wilm10 gereageerd hadden er intresse in hadden maar nu gewoon overgeslagen zijn. Die heb ik een kans gegeven om te reageren maar dat hebben ze niet gedaan dus Wim kan hem binnen kort vewachten.
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
wilm10 heeft nu dan 2 sjablonen ik heb hem 2 of 3 weken geleden ook een sjabloon gestuurd!

peter looij
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Leuk dat hij dan ook even laat weten dat hij er een heeft. Want dan had ik hem niet opgestuurd naar hem maar naar een ander. Dan moet hij weer doorsturen naar de volgende.
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Als danny1984 me een bericht stuurt met adres stuur ik er eentje door. Had inderdaad ff moeten posten dat er inmiddels eentje was aangekomen maar dacht dat ik hem van jouw had gekregen had niet door dat er inmiddels 2 personen hem aan me over wilde doen
 

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Ik will hem graag lenen, maar het punt is dat ik morgrn voor 3 weken op vakantie ga.

Vind je het goed dat ik je pb zodra ik weer in het land ben?

Gr Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.