Mocht er nog een mal over zijn zou ik er ook graag 1 ontvangen
Mocht het nog lukken ben ik geintresserd in een mal.
Volgende week wil ik een nieuwe werkbank gaan maken, dus ben ook erg geïnteresseerd in een mal!
FonSmkb,
Hou me aanbevolen voor een mal!
Ben ik nu eigenlijk de enige die hier met de mal al iets gemaakt heeft??
Als er nog mensen zijn die deze mal bezitten en al iets of wat gevorderd zijn, graag ook op het forum posten
We zijn allemaal benieuwd of er nog leuke ontwerpen zijn (of minder leuk; dat de mallen spijtig genoeg stof liggen te vergaren)
Groetjes,
Christophe
PS: dit is uiteraard geen persoonlijke aanval naar de ontvangers toe he, ik ben gewoon benieuwd naar jullie projecten!
Ik was tester. Dus ja, ik heb hem al gebruikt. Bij mij zit voor zover ik weer één gat uit het lood. Waar ik op moet letten is dat ik de gaten voor boor en mijn frees goed houdt. Bij gebrek aan centreer toestanden, is het gat niet exact het midden van de kopieerring. Ook heb ik een hulpstuk gemaakt voor mijn zaaggeleiderail, om onder de rail te kunnen zagen. Dat hulpstuk is voorzien van twee gaten, gemaakt met de mal, zodat ik het hulpstuk met twee lange benchdogs vast kan zetten aan het werkblad. En dat werkt ook goed.
Ook ik zou graag een mal ontvangen
Hier nog een geïnteresseerde voor een mal. Was me toevallig aan het oriënteren om zelf mijn werkbank aan te passen voor bench dogs etc.