Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 27 van de 28 EersteEerste ... 1725262728 LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 271
    Mocht er nog een mal over zijn zou ik er ook graag 1 ontvangen

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hkuit Bekijk Berichten
    We zien graag foto's!
    Wie laat zijn resultaat hier Zien?
    ik ga één van de dagen het resultaat laten zien, ben nog bezig aan de schuiven van m'n werkbank maar de mal werkte wel perfect!!

Mocht het nog lukken ben ik geintresserd in een mal.

Volgende week wil ik een nieuwe werkbank gaan maken, dus ben ook erg geïnteresseerd in een mal!

FonSmkb,
    Hou me aanbevolen voor een mal!

FonSmkb,
    Ik ben ook geinteresseerd in een mal.

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FonSmkb Bekijk Berichten
    Dat is het zeker. Zelf heb ik niets aan zo'n werkblad en dus ook niets aan een mal. Maar veel anderen wel, dus ik spendeer er met plezier wat vrije uren aan.

Ik plaats mijn lijstje hier even (dit is ook de volgorde van afhandeling). Heb je interesse in een mal en sta je nog niet op de lijst? Meld je dan in dit topic of via PB

Superkees
    Guido76
    DannyL
    Zky
    DitchDeurne
    Matpin
    tdw83
    Danny1984
    Tune4IT
    Blazoen
    Beickybeer
    Hirumili
    Rijsdijk
    Ben ik nu eigenlijk de enige die hier met de mal al iets gemaakt heeft??
    Als er nog mensen zijn die deze mal bezitten en al iets of wat gevorderd zijn, graag ook op het forum posten
    We zijn allemaal benieuwd of er nog leuke ontwerpen zijn (of minder leuk; dat de mallen spijtig genoeg stof liggen te vergaren)

Groetjes,

Christophe

PS: dit is uiteraard geen persoonlijke aanval naar de ontvangers toe he, ik ben gewoon benieuwd naar jullie projecten!

Ik was tester. Dus ja, ik heb hem al gebruikt. Bij mij zit voor zover ik weer één gat uit het lood. Waar ik op moet letten is dat ik de gaten voor boor en mijn frees goed houdt. Bij gebrek aan centreer toestanden, is het gat niet exact het midden van de kopieerring. Ook heb ik een hulpstuk gemaakt voor mijn zaaggeleiderail, om onder de rail te kunnen zagen. Dat hulpstuk is voorzien van twee gaten, gemaakt met de mal, zodat ik het hulpstuk met twee lange benchdogs vast kan zetten aan het werkblad. En dat werkt ook goed.

Ook ik zou graag een mal ontvangen

Hier nog een geïnteresseerde voor een mal. Was me toevallig aan het oriënteren om zelf mijn werkbank aan te passen voor bench dogs etc.

Forum Rechten