Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 26 van de 28 EersteEerste ... 162425262728 LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 271
    Zojuist heb ik ook de mal binnengekregen.
    Snelle test met de kopieerring van festool (of1010) laat zien dat dit een topproduct is. De ring zit mooi strak en geen speling.
    Ook even de benchdogs (Walko 20mm Benchdogs) getest en ook deze zitten strak en zonder speling in de gaten.

Het echte werk om de gaten te frezen moet nog even wachten totdat ik ruimte gemaakt heb (ligt nog wat verfwerk te drogen), maar heb alle vertrouwen in een geweldig eindresultaat.

Ik ben gister van vakantie gekomen, en daar lag ook een prachtige mal op mij te wachten.

Ik ben er zeer blij mee.

Nog een paar onderdelen bestellen, en dan gaan we los.

Hartelijk dank voor deze gave stunt.

Gr Danny

Beste FonSmkb,

Mocht je weer beginnen met een nieuwe serie van de mal dan houdt ik me ook aanbevolen!

Ik kwam van de week toch een gat tegen die niet op de juist lijn lag. Waarschijnlijk mijn frees 180 graden gedraaid bij dat gat.

Als er nog platen verzonden gaan worden, houd ik mij aanbevolen!

Hey hallo
    Zijn er ook foto’s van het eindresultaat
    Ben wel benieuwd naar de verschillende werkbanken
    Mvg leroy

Beste FonSmkb
    Als er nog mallen beschikbaar komen ben ik ook kandidaat.
    Groeten

Bert

HBhout en bernad zijn aan de lijst toegevoegd.

Ik heb inmiddels weer een aantal mallen af, dus er gaan weer berichten de deur uit. Ook staat er materiaal klaar voor nog een aantal, die verwacht ik over een week of 2 af te kunnen maken.
    Op dit moment staat de teller op 19 verstuurde mallen en in totaal 33 geïnteresseerden. Ik hoop dat er binnenkort wat foto's voorbij komen van werkbladen die men gemaakt heeft..!

Super joh! Ik heb je een PB gestuurd.
    MatthijsG - al een beetje geworteld in hout.

We zien graag foto's!
    Wie laat zijn resultaat hier Zien?

Forum Rechten