Gatensjabloon gebaseerd op Festool MFT

P

Pel

Guest
Als het goed is moet de moderator zijn privé e-mail adres toch hebben, misschien dat die hem kunnen aansporen om het terug te geven? Of in ieder geval toch misschien te weten komen waar het gebleven is.

Groet Pel.
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
zou ik ook een MFT plaat kunnen maken door het oude blad als mal te gebruiken en met een kopieeerfrees de gaten te kopieeren?
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Hadden we toch maar een gezamelijke aankoop moeten doen. Dan hadden we dit gezeik niet.

@maja158
Ik heb je een pbtje gestuurd
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Het is zoals het is. Ik ga me er niet verder aan ergeren en steek er verder geen (negatieve) energie meer in.
Helaas is het wel zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden... Sorry jongens.
Wat mij betreft mag hier een slotje op.

Groet,
Jan
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Het is zoals het is. Ik ga me er niet verder aan ergeren en steek er verder geen (negatieve) energie meer in.
Helaas is het wel zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden... Sorry jongens.
Wat mij betreft mag hier een slotje op. Groet, Jan
Beste Jan,

Jammer dat het zo moet aflopen ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik het Parf system bezit.
Maar ik vind/vond het wel een geweldig gebaar van jou om dit te realiseren.

Bedankt daarvoor vriendelijke groet, :).
 

detopo2011

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
109
17
Het systeem van UJK / Peter Parfitt is mooi. Iemand ervaring met de sjabloon van 24/7 wood dat vind ik voor die prijs een mooie oplossing
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Het systeem van UJK / Peter Parfitt is mooi. Iemand ervaring met de sjabloon van 24/7 wood dat vind ik voor die prijs een mooie oplossing

Ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen :). Kwam m onlangs tegen obv een google search. Ziet er interessant uit en inderdaad iets vriendelijkere prijs dan het Parfitt systeem. Je moet er natuurlijk nog wel de juiste frees bij aanschaffen.

Groet,
Arjaan
 

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
ik vraag me af of het ook goedkoper kan. bijvoorbeeld met een wolfcraftfreesboor van 20mm in een festoolfrees bevestigd aan een stukje oud mft blad.
[h=1][/h]
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Ik lees zojuist de reacties hier. Heb jan beantwoord. Ik hou me inbox niet in de gaten dus berichten gemist. Heb jan gemaild waarheen ik ze destijds heb gestuurd zover ik kon achterhalen.

ps bedankt toxiq voor de vriendelijke mail.
 
P

Pel

Guest
De reactie van Toxiq is niet netjes, maar jij hebt bijna een heel jaar helemaal nergens op gereageerd, terwijl je toch diverse PB kreeg van verschillende forumleden!

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.