Gatensjabloon gebaseerd op Festool MFT

blazoen

Actieve deelnemer
21 sep 2011
99
0
Eygelshoven
Standaard 30 mm is prima. Ik zit toch nog te denken over een andere Bovenfrees een Bosch GOF 120 CE en dan is een 30 mm kopieerring een standaardmaat.
Fijn dat dit zo gemakkelijk is te maken op een CNC machine en dat je dit ook voor andere forumleden wil doen.
 

Hirumili

Actieve deelnemer
30 sep 2014
129
18
Drachten
Zou je mij ook op de lijst willen zetten, de 30mm kopieerring heb ik al en de 20 mm frees ook.
Ik betaal de verzendkosten en ook 5 euro voor je moeite.

grt. Michael
 

FonSmkb

Actieve deelnemer
22 dec 2018
28
0
Zuid-Limburg
Het is fijn om je hobby met gelijkgestemden te kunnen delen.

Dat is het zeker. Zelf heb ik niets aan zo'n werkblad en dus ook niets aan een mal. Maar veel anderen wel, dus ik spendeer er met plezier wat vrije uren aan.

Ik plaats mijn lijstje hier even (dit is ook de volgorde van afhandeling). Heb je interesse in een mal en sta je nog niet op de lijst? Meld je dan in dit topic of via PB :)

Superkees
Guido76
DannyL
Zky
DitchDeurne
Matpin
tdw83
Danny1984
Tune4IT
Blazoen
Beickybeer
Hirumili
Rijsdijk
 
Laatst bewerkt:

rijsdijk

Nieuw lid
22 okt 2018
14
0
Noord-Holland
Wat een geweldig topic is dit! Ik word ook graag op de lijst geplaatst :D

Edit: Ik heb een OF1010 met 30mm kopieerring/20mm frees
 
Laatst bewerkt:

erikst

Nieuw lid
1 mei 2015
5
0
FonSmkb,

Geweldig om allemaal te lezen, en ja, ik wil ook graag op de lijst (30mm kopieerring / 20mm frees).
Alvast dank :)
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Met een kantenfrees kan het in principe wel, maar het wordt dan wel heel moeilijk om het goed te doen. Je moet dan een rechte frees met een groter lagerwiel gebruiken om de 'offset' ten opzichte van de mal te hebben. Veel te veel gedoe.
 

FonSmkb

Actieve deelnemer
22 dec 2018
28
0
Zuid-Limburg
Het werk vordert!

MFT Freesmal 3.jpg

Halverwege besloot ik de gaten van 30,1 ruimer te maken (nu 30,15) omdat mijn kopieerring er wat té strak in paste. Dus als jouw ring straks ook wat strak zit, raad ik je aan even een schuurpapiertje door de gaten te halen. Dat is waarschijnlijk al voldoende :)

Ik verwacht morgen de PB's te kunnen versturen en aan het eind van de week de mallen te kunnen verzenden.
 
Laatst bewerkt:

Dries

Actieve deelnemer
10 jul 2015
82
5
Wetteren
Moest er nog een mal over zijn ben ik ook kandidaat.
Bij voorbaat alvast bedankt voor het werk en de moeite FonSmkb!
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ook voor mij een mal voor gebruik met 30mm kopieerring graag! Vijf euro & verzendkosten lijkt me zeker het minste...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.