Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 24 van de 26 EersteEerste ... 142223242526 LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 257
    Vandaag zijn mallen verstuurd naar:

- DannyL
    - DitchDeurne
    - tdw83
    - Danny1984
    - TUNE4IT
    - blazoen
    - Beickybeer
    - Hirumili

Heb je je pakketje over 2-3 dagen nog niet ontvangen, neem dat even contact met me op. Dan bekijk ik via de tracking code wat er fout is gegaan.

Spannend! Ben erg benieuwd. Dankjewel voor het ontzettend mooie initiatief!

Kopierring 30 mm van m'n makita bovenfrees is besteld, de cmt groeffrees met center tip (speciaal om ook te kunnen "boren") is besteld, ik wacht in spanning de mal af m'n werkbank projectje ga ik een topic voor aanmaken.... Alvast dikke merci voor dit initiatief! Je bent die 5 euro extra nu al waard haha

Groetjes,

Christophe

PS: ik heb al een volgende bestemming voor de mal, als iedereen de mal kan doorgeven dan wordt ie sowieso goed gebruikt!

ohja, vergeten te vragen, waar halen jullie je benchdogs? Er zijn zoveel verschillende aanbieders, 247wood, gereedschappro, baptist, ... ? Het gaat me niet speciaal om de prijs, maar van sommige merken zijn er meer accesoires of mogelijkheden (opspanklemmen, cookies, cam clamps, ...) beschikbaar...

mocht je beginnen met een nieuwe serie, dan houdt ik me ook aanbevolen! mooi initiatief!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beickybeer Bekijk Berichten
    ohja, vergeten te vragen, waar halen jullie je benchdogs? Er zijn zoveel verschillende aanbieders, 247wood, gereedschappro, baptist, ... ? Het gaat me niet speciaal om de prijs, maar van sommige merken zijn er meer accesoires of mogelijkheden (opspanklemmen, cookies, cam clamps, ...) beschikbaar...
    Het is verschillend waar je naar opzoek bent. Zou zeker een keer bij Gereedschappro binnen lopen die hebben een aardig assortiment er in nu.

Ik heb ze van Veritas (dat is een merk). Die worden verkocht bij zowel Baptist als Gereedschap Pro. Andere benchsdogs zijn vaak net een fractie smaller en dat kan nadelig uitpakken, als je je gatenpatroon zelf gaat maken met de mal.

Ik heb de mal binnen hoor. Heb er helaas nog niet veel tijd voor om alles goed te bekijken en of mijn kopieer ring er mooi in past. Maar op het eerste zicht lijkt het allemaal zeer precies te zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Ik heb ze van Veritas (dat is een merk). Die worden verkocht bij zowel Baptist als Gereedschap Pro. Andere benchsdogs zijn vaak net een fractie smaller en dat kan nadelig uitpakken, als je je gatenpatroon zelf gaat maken met de mal.
    Dit klinkt dom, maar hoeveel heb je er nodig om vooruit te kunnen?

Minimaal drie zou ik zeggen,maar hoe meer hoe veelzijdiger.

Forum Rechten