Speelgoedtrein !

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dag allemaal!
Momenteel bezig met een speelgoedtrein te maken en we gaan goed vooruit!
15749167_10209989751094617_1860631699_o.jpg
Nog enkele aanpassingen en dan is de locomotief klaar! Dan is het tijd om de wagonnetjes te ontwerpen en dan tot leven laten komen in hout!

Groetjes Jolien
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Tjoek tjoek :) ziet er leuk uit, staat ook nog op mijn ToDo lijstje een treintje maken.

Hoe is het trouwens gegaan met al het speelgoed wat je hebt gemaakt voor de kindertjes?
 
P

Pel

Guest
Heel mooi Jolien, het valt mij trouwens op dat je werkstukken steeds mooier maar ook bouwkundig beter worden, ik bedoel daarmee dat je qua vakkundigheid veel vooruit bent gegaan.

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel !
Heb een paar dagen voor kerst al een deel van het speelgoed uitgedeeld, de rest is voor vier januari. Het is eigenlijk een beetje tegengevallen, doordat de cadeautjes ingepakt waren en ik ze zelf mocht uitdelen heb ik geen reacties gezien. Het was op een kerstfeestje en daar was een clown, een grimeur, frietjes en drinken. En dan als laatste kwam de kerstman. Dus toen ze hun pakje hadden gingen ze gewoon al naar huis aangezien ze alles al gehad hebben.
Maar de kinderen zullen er hopelijk wel blij mee zijn geweest.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel Pel, dat is fijn om te horen! Al doende leert men he ;). En hier op het forum heb ik ook nog wel wat geleerd en op YouTube vooral ;)

Waaraan zie je het dan? :)

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
Nou Jolien, die trein zou je ander half jaar gelden nog niet gemaakt hebben denk ik? Zo zie je maar dat je iedere keer bij leert, trouwens ik zelf ook. Er zijn nu bepaalde gereedschappen op de markt waar ik voorheen nog nooit van gehoord had, ook andere technieken van hout verbindingen bijvoorbeeld. Zo zie maar dat zo'n forum zeer leerzaam is, je bent immers nooit te oud om te leren.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Leuk die locomotief Jolien.
Jammer dat je die kinderen hun gezichten niet hebt gezien want die blijdschap lijkt mij juist datgene wat het zo leuk maakt, buiten het maken om natuurlijk.
Hopen dat begin januari het even wat leuker gaat.
 
P

Pel

Guest
Leuk filmpje bobmartin, Jolien heeft toch een heleboel mooi speelgoed gemaakt als je dat zo ziet.

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel allen voor de positieve reacties op de locomotief! De vraag is nu alleen nog met of zonder pijpje.
IMG_20161230_110648.jpg

Hoop het ook Willem dat ik begin januari de reacties wel kan zien, maar vermoed van wel! En inderdaad, dat is de hoofdreden waarvoor ik het doe, de blijdschap van de kinderen en jammer dan als je ze niet ziet.

Dankjewel Bob voor mijn filmpje te delen haha, duidelijk een volger op YouTube!

Dankjewel Didier!
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Oh wauw, je komt op DobbitTV? Ik ben ook trouwe kijker, dus ik ga zeker zien. Het werd tijd dat er eens een echte houtbewerker in beeld kwam ;) Uit nieuwsgierigheid: hebben zij jou gevraagd, of heb jij hen benaderd?
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Haha super Didier en Stijn :D!
Dankjewel Jelmer voor het compliment! Doet deugd!
Dan wordt het met pijpje!

Ik had in een zotte bui een mailtje gestuurd naar Dobbit TV om hen te melden dat ik het fijn vond dat er ook eens houten speelgoed voorbij kwam op DobbitTV (de racebaan onlangs), maar dat ik het jammer vond dat de autotjes niet werden getoond hoe deze werden gemaakt. En dat ik zelf ook bezig ben met houten speelgoed te maken, en mijn filmpje van de auto gestuurd en zo doende... Ze hadden voor het nieuwe jaar een nieuw programma waarin ze de kijkers ook aan bod willen komen, en vroegen ze of ze mijn filmpjes mogen gebruiken :).

Groetjes Jolien
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.