Nieuw op woodworking.nl

vervenhout

Nieuw lid
18 dec 2016
10
0
Hoogezand
Hallo, mijn naam is Jeroen Verver (42) en ben woonachtig in Hoogezand. Ik werk al enige jaren met hout en dan met name afvalhout, wegwerppallets.
Met het hergebruiken van oud-/ afvalhout wil ik laten zien dat er nog veel mooie, waardevolle en kwalitatief duurzame producten te maken zijn. Ik heb inmiddels al wat projecten afgerond en ben toe aan wat nieuwe uitdagingen.
Momenteel ben ik bezig met een website (www.vervenhout.nl) waar ik mijn passie voor hout kwijt kan. Via deze site wil ik mijn projecten delen en mensen (in de regio) op weg helpen om een idee om te zetten naar een tastbaar product. Ik ben zeker geen volleerd meubelmaker / houtbewerker en kan nog veel leren (hopelijk ook via woodworking.nl). Als er gebruikers zijn ervaring hebben met websites (inhoudelijk gezien) hou ik me aanbevolen.

Via een kennis ben ik op woodworking.nl terecht gekomen. Er is veel kennis aanwezig en ik hoop daar ook regelmatig gebruik van te kunnen maken.

Ik hoop tot gauw..

Jeroen Verver
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
welkom en leuke projecten heb je al gemaakt! Ik heb toevallig recent 2 pallets uit elkaar gehaald en gebruik die ook om nieuwe projecten van te maken. Waaronder een tuinhekje en schommelzitting. Netjes slopen, mooi over de vlakbank en vandikte bank en dan is het weer goed te gebruiken!
 

vervenhout

Nieuw lid
18 dec 2016
10
0
Hoogezand
Bedankt voor je bericht. De naam komt voort uit "verf en hout". Ik doe nl. af en toe wat schilderwerk voor vrienden en vanuit hier is de naam ontstaan...
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Inhoudelijk ervaring met websites? Ik heb https://www.hetmooistehout.nl vanuit niets geschreven, letter voor letter. Sommige onderdelen heb ik op het internet gevonden (bewegend fotoboek zonder flash, bijvoorbeeld).
Maar ik had al wel ervaring met vim en html.

Ik heb bewust niet gekozen voor een website met prijzen, winkelwagens, gastenboeken, blog-commentaren of elke andere vorm van externe input - dat leidt alleen maar tot kwetsbaarheden, en ik sta toch liever in de werkplaats dan dat ik in mijn vrije tijd ook nog IT beheer.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.