Even voorstellen

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Hallo allemaal,

Na maandenlang (anoniem) dit forum afstruinen, zal ik me nu eindelijk eens zichtbaar maken ;)

Mijn naam is Dave, ben 30 jaar oud, getrouwd, heb 2 zoontjes en woon in Simpelveld.
Ik heb altijd al iets met hout gehad, mijn vader was ook timmerman en zodoende ben ik hier ook vaak genoeg mee in aanraking gekomen. De laatste jaren ben ik steeds vaker zelf wat dingetjes gaan proberen. Ik heb een garage tot mijn beschikking en ben voorzien van de meeste basis gereedschappen en machines (tenminste, daar ga ik nog altijd van uit)

Tot nu toe heb ik alleen meer ideeën, dan daadwerkelijk uitgevoerde projecten.

Ik ben voornemens om volgend jaar september te starten met de opleiding Meubelmaken in Maaseik, België (via Syntra opleidingen). Allereerst is dit voor mij wat betreft reisafstand goed te doen, ook is het financieel nog eens zeer aantrekkelijk. Ik wil mij dan ook voornamelijk toeleggen op het maken van meubeltjes en andere (niet al te grote) projectjes.

Ik zal jullie waarschijnlijk dan ook geregeld verrassen met een aantal (voor jullie misschien nog) onnozele vragen, maar door de afgelopen maanden hier vaker rond te hangen, heb ik toch wel al een hoop dingen geleerd.

De groeten,

Dave
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
syntra heeft heel goede opleidingen.
ikzelf geef les houtbewerking aan 12-14jarigen in maaseik, waar het merendeel nederlanders zijn.
welkom om het forum, dit zal je je zeker niet beklagen.

gr en geniet
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
welkom, hoe meer zielen...
En rick heeft gelijk, een schat aan informatie, ik hoop dat we ook van jou kunnen leren
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Welkom Dave,

Leuk dat je naar de Sint jansberg gaat. Stond vroeger synoniem voor ambachtelijke vakmensen.
Ik geloof dat tegenwoordig de nadruk ligt op machinaal houtbewerken. Ook wel logisch omdat de industrie daar om vraagt.

Laat tzt eens weten wat jouw ervaringen daar zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.