Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen

Hallo allemaal,

Na maandenlang (anoniem) dit forum afstruinen, zal ik me nu eindelijk eens zichtbaar maken

Mijn naam is Dave, ben 30 jaar oud, getrouwd, heb 2 zoontjes en woon in Simpelveld.
    Ik heb altijd al iets met hout gehad, mijn vader was ook timmerman en zodoende ben ik hier ook vaak genoeg mee in aanraking gekomen. De laatste jaren ben ik steeds vaker zelf wat dingetjes gaan proberen. Ik heb een garage tot mijn beschikking en ben voorzien van de meeste basis gereedschappen en machines (tenminste, daar ga ik nog altijd van uit)

Tot nu toe heb ik alleen meer ideeën, dan daadwerkelijk uitgevoerde projecten.

Ik ben voornemens om volgend jaar september te starten met de opleiding Meubelmaken in Maaseik, België (via Syntra opleidingen). Allereerst is dit voor mij wat betreft reisafstand goed te doen, ook is het financieel nog eens zeer aantrekkelijk. Ik wil mij dan ook voornamelijk toeleggen op het maken van meubeltjes en andere (niet al te grote) projectjes.

Ik zal jullie waarschijnlijk dan ook geregeld verrassen met een aantal (voor jullie misschien nog) onnozele vragen, maar door de afgelopen maanden hier vaker rond te hangen, heb ik toch wel al een hoop dingen geleerd.

De groeten,

Dave

Re: Even voorstellen

syntra heeft heel goede opleidingen.
    ikzelf geef les houtbewerking aan 12-14jarigen in maaseik, waar het merendeel nederlanders zijn.
    welkom om het forum, dit zal je je zeker niet beklagen.

gr en geniet

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

dave

welkom op dit leerzame forum. elke dag leer ik wel wat bij.

rick

welkom, hoe meer zielen...
    En rick heeft gelijk, een schat aan informatie, ik hoop dat we ook van jou kunnen leren

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Eindelijk weer eens een Zuiderling. Welkom.

Ed

Hoi Dave,

Welkom op het forum...

Ronald

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Welkom Dave,

Leuk dat je naar de Sint jansberg gaat. Stond vroeger synoniem voor ambachtelijke vakmensen.
    Ik geloof dat tegenwoordig de nadruk ligt op machinaal houtbewerken. Ook wel logisch omdat de industrie daar om vraagt.

Laat tzt eens weten wat jouw ervaringen daar zijn.

Welkom op ons forum Dave en veel succes met de studie!

jaap

Forum Rechten