Juniperus paddenstoel

Ronny63

Actieve deelnemer
24 aug 2014
691
28
Vlaams Brabant (be)
Ik heb vandaag een poging gewaagd om een paddenstoel te draaien in nat jeneverbeshout, dit is het resultaat.
Ronny
 

Bijlagen

  • P1000782 (Medium).jpg
    P1000782 (Medium).jpg
    43,2 KB · Weergaven: 263
  • P1000783 (Medium).jpg
    P1000783 (Medium).jpg
    47,7 KB · Weergaven: 264

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Wat ik mij afvraag: hoe heb je dat gedaan? Die bovenkant lijkt wel acentrisch? Dat kan toch niet met een draaibank? Of snap ik iets niet helemaal?

Als er meer hout aan een kant van het draai middelpunt zit dan heb je automatisch dat de vorm verder doorloopt aan de kant met meer hout dan aan de andere kant.

Ik heb geen erg goed voorbeeld voorhanden, maar hier kun je wel zien dat er meer hout in de breedte zit dan de diepte, als je dan een stuk wegdenkt kun je wel voorstellen dat het dus niet centrisch is ook al is het gedraaid op een bank.

Mushrooms.jpg
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Als er meer hout aan een kant van het draai middelpunt zit dan heb je automatisch dat de vorm verder doorloopt aan de kant met meer hout dan aan de andere kant.

Ik heb geen erg goed voorbeeld voorhanden, maar hier kun je wel zien dat er meer hout in de breedte zit dan de diepte, als je dan een stuk wegdenkt kun je wel voorstellen dat het dus niet centrisch is ook al is het gedraaid op een bank.

Bekijk bijlage 56769

Thanks voor de heldere uitleg Leo. Ik snap 'm :D

Met vr gr,

Atmoz
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.