Een kijkje in de keuken, foto's van je werkplaats

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Het is altijd leuk om in andermans keuken te snuffelen dus plaats hier je foto's van je werkplaats/werkplek.IMG_20161218_161808.jpg
IMG_20160517_184915.jpg

Ben benieuwd :)
 

Capricorn

Actieve deelnemer
5 apr 2016
151
0
Groningen.
luxe werkplaatsen zeg!

Hieronder een foto van de mijne, het is niet veel maar ik kan er mijn projectjes doen en het planken zagen doe ik in de tuin of in het bos dus tevreden. Voor de sfeer (meer toekomstige projecten haha) heb ik nog een aantal oude twee mans zagen achter mij hangen.
IMG_3967.JPG
 
P

Pel

Guest
Dit is dan mijn werkplaatsje, waar ik graag mag vertoeven.

Groet Pel.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4 Gereedschapkast 2.jpg

Afdeling slijpen en schuren en boren.
5.jpg
 
P

Pel

Guest
Mooie ruime werkplaats Jan, eigenlijk moet ik werkplaatsen zeggen meervoud, met goede degelijke machines.

Groet Pel.
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Fijne werkplaats, Jan! Gaat menig hobbyist jaloers op zijn :) Ik moest wel even glimlachen na het zien van je stofafzuiging.. De fijnstoffilter mag zijn werk dan nog goed doen, maar als het stof er langs de aansluiting van de zak uitgeblazen wordt gaat het idee een beetje verloren :D
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
Cool :cool:
Mooie werkplaatsen en veel gave spullen zeg!
Krijg meteen weer zin om in mijn werkplaats verder te gaan (is nog niet af).

Klus ze allemaal :D

Grtz,

Atmoz

Jou werkplaats is bijna een museum zo netjes ziet het er uit.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Dit is een uitgebreid kijkje in mijn keuken, niet alleen waar maar ook hoe:


Een pananoramafotootje van mijn 10m²:
workshop.jpg
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Jou werkplaats is bijna een museum zo netjes ziet het er uit.

Hehe :D

Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet, maar eigenlijk doet dat er ook niet toe, want de werkplaats is (nog lang) niet klaar :p

Het ziet er op het moment misschien netjes/mooi uit, maar dat komt omdat er nog niet gehobbyd wordt... Ofja, alleen om de inrichting te maken dan.
"Straks" gaat er wat meer geklommeld worden, dus dan wordt het vanzelf wat minder "museum-achtig" :cool:

Grtz,

Atmoz
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Hehe :D

Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet, maar eigenlijk doet dat er ook niet toe, want de werkplaats is (nog lang) niet klaar :p

Het ziet er op het moment misschien netjes/mooi uit, maar dat komt omdat er nog niet gehobbyd wordt... Ofja, alleen om de inrichting te maken dan.
"Straks" gaat er wat meer geklommeld worden, dus dan wordt het vanzelf wat minder "museum-achtig" :cool:

Grtz,

Atmoz

Heb je al eens gezien hoeveel stof er gemiddeld ligt in een museum? Op mijn foto's is mijn werkplek labo-achtig, en na een dagje klussen is het museum-achtig :-D
 

Berm

Actieve deelnemer
Hierbij mijn werkplaats, gesitueerd in een kelder onder een dijkwoning.
Op de foto/film lijkt het kolossaal door de groothoek, maar het is in totaal ongeveer 42 m2 (groot zat voor mij).

Het gedeelte voor houtbewerking is 26 m2
Een apart deel, gescheiden door een gordijn tegen het stof gebruik ik voor metaal, verven etc.
Dan is er nog een keukentje, waar ook mn laptop staat (altijd afgesteld op woodworking.nl natuurlijk !)

P1090500-kl.jpg P1090492-kl.jpg P1090493-kl.jpg P1090494-kl.jpg P1090495-kl.jpg P1090496-kl.jpg P1090497-kl.jpg P1090498-kl.jpg P1090499-kl.jpg

ook nog een filmpje via Youtube:

https://youtu.be/xyjWS_23vX8
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
63
Hehe :D

Ik weet niet of ik dat als compliment moet zien of niet, maar eigenlijk doet dat er ook niet toe, want de werkplaats is (nog lang) niet klaar :p

Het ziet er op het moment misschien netjes/mooi uit, maar dat komt omdat er nog niet gehobbyd wordt... Ofja, alleen om de inrichting te maken dan.
"Straks" gaat er wat meer geklommeld worden, dus dan wordt het vanzelf wat minder "museum-achtig" :cool:

Grtz,

Atmoz

Je mag het als compliment zien. Bekijk altijd je topic op Fok!
 
P

Pel

Guest
Mooie ruime werkplaats Peter, en degelijke machines daar mag je best trots op zijn.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.