Constructie boek

Clements

Actieve deelnemer
11 okt 2014
194
18
Dordrecht
Www.the-woodpecker.nl
Heren,

ik ben me aan het inlezen op verschillende plekken mbt de bouw van een werkplaats / schuur. Iets in de stijl van het eiken bijgebouw, http://www.woodworking.nl/showthread.php?14402-bouwen-van-een-eikenhouten-bijgebouw/page17

op het forum staan wel een aantal topics hierover, maar ik ben op zoek naar een goed boek hierover.
het lijkt me ook wel erg leuk om japanse verbindingen te gebruiken in de constructie.

kortom: hebben jullie nog goede tips voor offline leesvoer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

artifex

Nieuw lid
1 nov 2015
6
0
beste clements,
kijk eens bij de tijdschriften van fine woodworking , die hebben een apart blad tools and shops
in die bladen staan 'schuurtjes' om de vingers bij af te likken.
Baptist in Arnhem heeft deze bladen sowieso in de winkel.
succes !
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
learn to timber frame, heel interessant boek, veel info en veel afbeeldingen.
Een echte aanrader
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
En vooral praktijkervaring opdoen!
Je begint met "heren"
Ik vraag me af of er vrouwen op dit forum zitten? :eek:
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik vraag me af of er vrouwen op dit forum zitten?

Dan kom je toch te weinig op het forum denk ik. (geen verwijt hoor)
We kunnen waarschijnlijk binnenkort wel wat foto's verwachten van Jolien die speelgoed uitdeelt aan de kinderen.
Ze is het hele jaar er al mee bezig.
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Heren,

ik ben me aan het inlezen op verschillende plekken mbt de bouw van een werkplaats / schuur. Iets in de stijl van het eiken bijgebouw, http://www.woodworking.nl/showthread.php?14402-bouwen-van-een-eikenhouten-bijgebouw/page17

op het forum staan wel een aantal topics hierover, maar ik ben op zoek naar een goed boek hierover.
het lijkt me ook wel erg leuk om japanse verbindingen te gebruiken in de constructie.

kortom: hebben jullie nog goede tips voor offline leesvoer


hallo,
ik heb toevallig recent een boek gekocht van japans houtbewerking. (9780881791211 Complete Japanese Joinery) bij bol.com voor 25 euro besteld. staan heel mooi de verbindingen stap voor stap in uitgewerkt. een aanrader!
 

Clements

Actieve deelnemer
11 okt 2014
194
18
Dordrecht
Www.the-woodpecker.nl
dames,

(und hern)

die laatste Japanese joinery heb ik op mijn lijstje staan, misschien doe ik mezelf die ook cadeau. Of mijn broer en dan leen ik m voor onbepaalde tijd. :)

Learn to timber is snel binnengekomen, een paar hoofdstukken doorgebladerd en het ziet er goed uit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.