Stem a.u.b. op mijn project!

Woodcarpenter

Nieuw lid
8 dec 2016
5
0
Beste,

Ik ben nieuw hier op het forum. In mijn vrije tijd werk ik in mijn atelier, ik maak dan vooral kasten,... Toen ik bij de houthandelaar aan de kassa stond vielen mijn ogen op een affiche van de kapstok wedstrijd. U vindt mijn kapstok in de onderstaande link. Graag de foto liken aub. Meer informatie vindt je op hun Facebook-pagina.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten The Woodcarpenter

Dat doe je maar ergens anders en niet hier. @mod
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Beste Woodcarpenter het zou niet echt sportief zijn t.o.v. de andere deelnemers om jou te helpen winnen alleen maar omdat je net lid bent geworden van ons forum.

Zelf heb ik een afkeer van dergelijke wedstrijden, ook al zie ik dat het wel voor een goed doel is. Het gaat er niet om wie de beste inzending heeft maar wie de meeste stemmen kan verkrijgen. De enige winnaar is het bedrijf die het organiseert want die krijgt reclame.

Succes!
 

Rob van Rotterdam

Actieve deelnemer
16 okt 2010
142
2
Graag de foto liken aub.
Groeten The Woodcarpenter
Eens met Jan-Pieter.
Hier zomaar binnen komen vallen zonder je ook maar enigszins voor te stellen en dan meteen een verzoek indienen dat je dusdanig verwoordt dat het meer het karakter heeft van een opdracht.
Ik dacht het niet.
Ik zou zeggen: succes, jongen.
Rob
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.