Hulp na kansloze reparatie

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Om toch voor Werkspot nog op te komen. Ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee, waar het aan ligt weet ik niet. Waarschijnlijk een combinatie van met gezond verstand selecteren, de soort klussen en geluk? De gedane werkzaamheden waren in ieder geval niet duur. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat de betreffende klusman de goede reviews met gelijkwaardige werkzaamheden heeft verkregen, het lijkt mij geen opzet maar puur onkunde.

Dit blijft natuurlijk bagger en bijna onfatsoenlijk.

Gelukkig heb je tot nu toe goede resultaten gehad en nou kom ik nooit op werkspot maar vergis ik me nou of is dit meer een site voor bouwvakkers en loodgieters?
Ik keek even en ik zie wel allerlei kluswerk en timmerwerkzaamheden maar timmeren is wat anders dan een knappe kast in elkaar maken,
Er staat wel ikea montage werk maar dat kan je ook niet onder meubelmaken verstaan.
Meubelmaken is tenslotte iets anders dan een tuinhek plaatsen of een deur afhangen oid.
 

Bowls

Nieuw lid
11 jun 2016
14
5
"Ik ben zelf vrij handig"
"Met tegenzin ging ik akkoord"

Eerlijk gezegd heb ik zo mijn twijfels over de geloofwaardigheid van dit verhaal.
.....maar het blijft een mooi verhaal.....
 

wouter36

Nieuw lid
3 jan 2016
21
0
vind het persoonlijk raar dat u heeft laten zagen.bij een plank inkorten zaag je hem toch ook niet eerst door midden om er een stuk af te halen
 

koenta

Actieve deelnemer
15 apr 2016
68
0
Wat is dat voor %$%$#^%$!!!
Precies wat WR1944 zegt, was het geen televisie grap?
In mijn opinie is van dit blad slechts nog wat te maken als je het geheel in stroken zaagt, deze delen netjes vlakken en er een volledig nieuw blad van lijmen.
Kan echt mooi worden maar is wat meer werk dan dwars doorzagen :)

Maar wat een schande.
 

BjornGerling

Actieve deelnemer
10 aug 2016
45
0
Beste houtbewerkers,

Bla Bla....

Jordi

Goeie genade wat een beunhaas! Zonde van de tafel! Ik heb precies dezelfde.


Mischien een optie om een paar stalen kokers van 25x25mm met een lengte van minimaal een meter eronder te schroeven? En dan de naad nogmaals NETJES zagen en met lamellos weer netjes aan elkaar maken, dan blijft het blad recht door middel van de stalen kokers en het blad zelf sluit netjes aan aan de bovenkant door de lamellos. Dit geheel goed lijmen en klaar.
 

vervenhout

Nieuw lid
18 dec 2016
10
0
Hoogezand
Om te huilen, zonde van de tafel.. de "vakman" die de tafel heeft "gerestaureerd" kan trots zijn op z'n werk (als hij bij een sloopbedrijf zou werken.. er is nog wel wat van te maken maar "de oude" wordt het nooit meer..
De kracht is uit de constructie maar dat is te herstellen, de tafel is als basis nog te gebruiken voor een andere of zoals eerder gezegd misschien twee bijzet /salon tafeltjes...
Sterkte
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
@verfenhout

Als de kracht uit de constructie is, hoe werkt dat dan bij een uitschuiftafel?;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.