Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 80
    oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Kan ik helaas nog niet zeggen Toxiq, ligt eraan hoe het t.z.t. met mijn gezondheid is gesteld, maar als het enigszins mogelijk is dan zal ik proberen er te zijn?

Groet Pel.

Ah mooi, kan ik eindelijk de man achter vele berichten eens ontmoeten

Hoe herkennen we je, rode roos ? :-)
    Met een hamer past alles...

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Vier wielen twee van 7 inch voor, en twee 24 x 1/8 achter

Groet Pel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Vier wielen twee van 7 inch voor, en twee 24 x 1/8 achter

Groet Pel.
    Is dat de off the road versie? :-)
    Ik ben ook wel benieuwd Pel! Zou t leuk vinden om je te ontmoeten!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

hmm... dat is vanuit nijmegen schijnbaar maar 35 minuutjes rijden. lijkt me wel erg leuk!

Op de open dag komt in ieder geval een grote mobiele zaag te staan! De altijd goed gehumeurde Toon van Loon uit het Brabantse Zeeland heeft een beest van een machine. (http://mobielezagerij.nl) Volgens mij doet ie boompjes tot 90 cm... Neem zelf oordopjes mee! :-)

DSC03716.jpg

En ik ben erg blij dat de Zwolse bebaarde houtfreak ook weer van de partij is!
    Laatst gewijzigd door dehoutdraaierij; 17-12-16 om 23:52.
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Hahahaha.... uhmmm....ja....klopt inderdaad !! En hij is ook blij dat hij er weer bij mag zijn.

Mooi mooi, dat wordt dus weer genieten.

Is die beste meneer van Loon op deze dag met eigen zaag opdrachten bezig ? of is er ook de mogelijkheid om hout te laten zagen ?.
    Altijd mooi om te zien en te ruiken zo'n mobiele zagerij ( met oordopjes in dus )

Gr Edwin .

Er zijn meer gegadigde die vanuit die richting komen........... ik voel een carpool rubriek ontstaan ?

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul_800 Bekijk Berichten
    hmm... dat is vanuit nijmegen schijnbaar maar 35 minuutjes rijden. lijkt me wel erg leuk!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hartvoorhout.jouwweb.nl Bekijk Berichten
    Mooi mooi, dat wordt dus weer genieten.

Is die beste meneer van Loon op deze dag met eigen zaag opdrachten bezig ? of is er ook de mogelijkheid om hout te laten zagen ?.
    Altijd mooi om te zien en te ruiken zo'n mobiele zagerij ( met oordopjes in dus )

Gr Edwin .
    Daar hebben we het nog niet over gehad.... Ik heb al wel bomen besteld die een week van te voren gebracht worden....
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Forum Rechten